Calicivirus hvad er det ?
Fra : Britta Sørensen

Dato : 22-03-04 14:19

Hej alle på gruppen.
Jeg vil høre om der er nogen der er så venlige og fortælle mig lidt om
Calicivirus eller hvor jeg kan finde nogle oplysninger ?
Jeg hørte kort om det da jeg var på udstilling her den 7 marts i Herlev, men
jeg kan ikke rigtig finde nogle oplysninger om det nogle steder.

Jeg håber i vil være søde at hjælpe mig, da det lyder til at være en ret så
alvorlig sygdom !

Med venlig hilsen Britta

Fra : Ida

Dato : 22-03-04 14:47

--
"Britta Sørensen" <felix-abe@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan ikke rigtig finde nogle oplysninger om det nogle steder.
>
> Jeg håber i vil være søde at hjælpe mig, da det lyder til at være en ret

Hej Britta

Du kan læse lidt om det her
http://www.mainecooninfo.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=42&mode=thread&order=0&thold=0

det kaldes også FCV

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-03-04 15:34

In article <405ee7a3$0$28883$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Britta
Sørensen <felix-abe@sol.dk> wrote:

> Jeg vil høre om der er nogen der er så venlige og fortælle mig lidt om
> Calicivirus eller hvor jeg kan finde nogle oplysninger ?

Her har fundet oplysninger i kortform om alle de sygdomme man
vaccinerer imod, bl.a. katteinfluenza (calicivirus og herpes):

http://www.dyrlaegebrevkassen.dk/vaccination_af_kat.htm