Rød Piraya
Fra : Allan

Dato : 28-04-04 22:33

Dykkerklubben Piraya har mistet sin flok på 8 fuldt udvoksede Rød Piraya, i
forbindelse med omdekoration af akvariet, de døde simpelthen af stress.

Hvor kan man købe en flok på 20-30 små Røde Piraya, eller 10 større
individer ?

Venlig Hilsen

Allan Lorck
(meget bedrøvet)

Fra : Carsten Gall

Dato : 29-04-04 08:06

"Allan" <alsa@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse med omdekoration af akvariet, de døde simpelthen af stress.
>
> Hvor kan man købe en flok på 20-30 små Røde Piraya, eller 10 større

Prøv i en akvariebutik *s*, men hvis du lige fortæller hvor i holder til,
vil det jo nok hjælpe.

Carsten

Fra : Allan

Dato : 29-04-04 18:53

Det var dumt af mig, vi holder til på Østerbro.

Allan Lorck

Fra : Carsten Gall

Dato : 29-04-04 21:42

> Det var dumt af mig, vi holder til på Østerbro.

Prøv at ringe til f.eks Planteimporten 33216707, de har ihvertfald ofte
pirat fisk, om det er den røde skal jeg ikke
kunne sige, men ellers kunne det jo være at de næste gang der kommer fisk
hjem, kunne være nogle med.

Carsten

Fra : Martin Heller

Dato : 29-04-04 22:45

Allan wrote in <c6rf9g$2m1h$1@news.cybercity.dk>:

> Det var dumt af mig, vi holder til på Østerbro.

Så prøv i Akvarium Østerbro. Den ligger på Trianglen. De har
meget ofte piratfisk i forskellige størrelser hjemme.