Guramiyngel
Fra : PiaR

Dato : 28-04-04 21:39

Mine blå og gule guramier har fået en pokkers masse børn den 20/4 og vist
en flok igen i dag.
Der er i hvert fald mindst 2 størrelser unger.
Hvor mange er egenlig standart i sådanne kuld?

Og hvor hurtigt vokser sådanne microer?
De bliver fodret med TetraMinBaby lige pt - hvad er bedre at give dem?

Bør jeg flytte dem, eller kan de blive hvor de er?
Umiddelbart ser de ud til at kunne være i fred for forældre og de
pragtsmerlinger der er i akvariet.

Hilsner,
Pia

Fra : Thomas Rybak

Dato : 29-04-04 11:58

> Mine blå og gule guramier har fået en pokkers masse børn den 20/4 og vist

Det er da ret sensationelt, at dine guramier har fået børn!

Mvh Thomas

Fra : PiaR

Dato : 29-04-04 19:16

> Det er da ret sensationelt, at dine guramier har fået børn!

Mange tak for et virkelig brugbart svar.

Fra : Martin Pedersen

Dato : 30-04-04 08:30

Det latinske navn er Trichogaster Trichopterus. Prøv at søg lidt på nettet.
Der burde være et eller andet at finde.

Fra : PiaR

Dato : 30-04-04 15:53

> Det latinske navn er Trichogaster Trichopterus. Prøv at søg lidt på
nettet.
> Der burde være et eller andet at finde.

Tak for det Martin - hjælp til selvhjælp er godt :)

Hilsen
Pia