Plecostomus sugemalle
Fra : André Høstrup

Dato : 18-04-04 11:39

Hej NG, jeg har pt 2 store Plecostomus sugemaller i mit 325 l. akvarie, de
er 25 cm. og derfor overvejer jeg at skille mig af med den ene af dem, men
hvad kan man forlange for sådan en stor og flot fisk ?

PS. den befinder sig i Rødovre
--
Regards André Høstrup

Fra : tom nielsen

Dato : 18-04-04 14:12

"André Høstrup" <meg@NOSPAMcool.dk> wrote in message
> Hej NG, jeg har pt 2 store Plecostomus sugemaller i mit 325 l. akvarie, de
> er 25 cm. og derfor overvejer jeg at skille mig af med den ene af dem, men
> hvad kan man forlange for sådan en stor og flot fisk ?

et ordentlig sted at bo.

Jeg tror ikke du kan få noget for dem - måske hvis du kender en flink
dyrehandel vil han give dig andre fik for en 100,- eller lign.

Jeg har selv 3 i samme størrelse, og kom ikke af med dem for 2 år siden da
jeg ønskede at afsætte dem. Problemet er ofte at folk der har brug for en
fisk i den størrelse ikke er interesseret i at sætte en fremmed fisk i deres
tank.

Ligger zoocity ikke i rødovre ? så kan du jo høre dem om de er interesseret
til deres prydsakvarie

Tom

Fra : André Høstrup

Dato : 18-04-04 17:05

> Jeg tror ikke du kan få noget for dem - måske hvis du kender en flink
> dyrehandel vil han give dig andre fik for en 100,- eller lign.

Jeg kender desværre ikke nogen dyrehandler i mit område der vil give noget
for dem, har spurgt nede i zoocity, de siger at de er svære at komme af med,
da folk åbenbart har små akvarier.

Så man kunne jo bare give den væk til dem, men det ville jo være for nemt,
gider ikke se at den bagefter kan købes for en masse penge.

Men hvis i kender nogen der vil købe fisken eller bytte den til noget andet,
så giv lige et vink

--
Regards André Høstrup

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 18-04-04 15:19

Hej

André Høstrup wrote:
> Hej NG, jeg har pt 2 store Plecostomus sugemaller i mit 325 l. akvarie, de
> er 25 cm. og derfor overvejer jeg at skille mig af med den ene af dem, men
> hvad kan man forlange for sådan en stor og flot fisk ?

Jeg fik tilbudt 150,- for min hos en forhandler, som fortalte at den
ville blive solgt til 300+

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk