Baggrunde
Fra : Claus

Dato : 17-04-04 10:08

Hej.

Er der nogen her i gruppen der dyrker bygning af baggrunde på hobby-plan og
sælger dem videre til andre..... som f.eks til så'n nogen som mig ?

Claus

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 18-04-04 08:47

"Claus" <clausFJERNDETTE@postkasse.com> wrote in message
> Hej.
>
> Er der nogen her i gruppen der dyrker bygning af baggrunde på hobby-plan
og
> sælger dem videre til andre..... som f.eks til så'n nogen som mig ?

Ja, men hvor stor og hvor bor du?

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Claus

Dato : 18-04-04 13:13

Juwel Panorama 200 ( 230 l )............ Jeg bor i Fredericia, men kan
afhente i hele DK.
Har du nogen billeder af noget af det du har lavet ?