Søged Plexiglas / Acryl
Fra : Jasper Norman

Dato : 10-04-04 22:52

Nogen der ved hvor man køber disse til en billig penge? Skal bruges til
baggrund, så helst farvet.

Mvh

Jasper

Fra : Carsten Gall

Dato : 11-04-04 01:24

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man køber disse til en billig penge? Skal bruges til
> baggrund, så helst farvet.

Ved ikke hvor du bor, men saltvandsbutikken Decocean i Glostrup, kan vist
skaffe det,
men billigt er det under ingen omstændigheder.

Carsten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-04-04 15:59

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvor man køber disse til en billig penge? Skal bruges
> til baggrund, så helst farvet.

Hem&Fix/Harald Nyborg. Det er godt nok ikke farvet, men det er billigt!

vh
Jan

Fra : Alex W

Dato : 12-04-04 07:07

> Hem&Fix/Harald Nyborg. Det er godt nok ikke farvet, men det er billigt!
>
> vh
> Jan

Nej, det er ikke billigt, en acrylplade koster alt for meget der...

Køb fyrtræsrammer i Ikae, de store rammer A4 og større, er der acrylglas i.
Jeg købte en 40x50 (RAM) for 30 eller 40 kr...

Alex W

Fra : Thomas Rybak

Dato : 12-04-04 20:03

Jeg har lige købt 4 stk 40 x 10 cm og 2 stk 11 x 11 cm i Bauhaus for 65 kr.
Udskåret på mål og det hele. De er 5mm tykke og kostede 395,- pr m2

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 14-04-04 08:55

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man køber disse til en billig penge? Skal bruges til
> baggrund, så helst farvet.

Prøv det lokale byggemarked. Silvan her i Viborg tager 300 kr pr. m2
udskåret på mål.

/Ole