neolamprologus daffodil unger!!!
Fra : Schuberti

Dato : 10-04-04 09:26

mine neolamprologus har fået unger!!! jeg ville høre om der er nogle der har
et link eller ligende til et sted hvor jeg kan læse om hvordan og hvorledes
jeg skal gøre med dem, foder, vandskift etc.!!!

pfht.
schuberti

Fra : Carsten Gall

Dato : 10-04-04 13:39

"Schuberti" <kbonderup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hvorledes
> jeg skal gøre med dem, foder, vandskift etc.!!!

Et link har jeg ikke, men der er heller ikke så meget du skal gøre, ud
over at sørge for noget foder i en størrelse som ungene kan klare. Klæk
nogle artemia, og sørg for at lave en ny kultur, så snart den første er
klækket. Sørg for at de klækkede artemia, kommer ned hvor ungerne er, og
ikke bare forsvinder ud i filteret. Ungerne skal selvfølgeligt først fodres
når de svømmer frit.

Carsten