Opstart.
Fra : Jasper Norman

Dato : 04-04-04 00:13

Hej.

Jeg skal til at opstarte mit 460L. Planen er at jeg vil have Malawier som
jeg havde for 10 år siden. Men... man glemmer meget på 10 år. Derfor ville
jeg høre om I har nogle idéer til hvilke fisk jeg skal gå efter. Jeg har
desværre ikke fuldmagt fra konen til at købe fuldvoksne par, og må derfor
nøjes med unger i første omgang. Men hvilke? Det jeg er ude efter er, nogle
fisk der kan gå sammen, og hvor en art ikke vokser de andre "over hovedet"
og æder disse. Jeg husker fra "gamle" dage Christie + Dahli, som nogle af de
"gode" men Christie bliver jo voldsom stor, og mit akvarie er jo ikke
specielt stort.. Men alle gode idéer modtager gerne.

Og hvad med planter. Nogle idéer til arter/typer som fiskene ikke æder.

Til sidst vil jeg høre, om nogen har et link til gode Maliwi sider, eller
lign. Har oprettet mig på Aquaa.dk men synes ikke at der er meget at hente
for "begyndere"

/Jasper

Fra : Claus Lauritzen

Dato : 04-04-04 08:49

Hej Jasper.......

Et link til en masse godt malawi-stof har du her :
http://www.akvariesiden.dk/links/danske.php3?vis=cichlider

Held og lykke med opstarten

Claus

Fra : kha

Dato : 05-04-04 10:25

> jeg høre om I har nogle idéer til hvilke fisk jeg skal gå efter.

Jeg købte følgende ungfisk i akvariewest og de trives fint

http://arendt.biz/akvarium/

Jeg synes at jeg har fået bedre svar på www.aquaforum.dk og
www.akvariesiden.dk