Bali haj
Fra : Dal

Dato : 03-04-04 07:25

Jeg har 1 balehaj på ca 4-5 cm, som nu flytter med i større
selvskabsakvarium (160 ltr), men hvordan har de det med at gå 2 - 3 stykker
sammen, jagter de hinanden, eller "cruser" de rolig rundt i akvariumet.

/henrik

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 03-04-04 08:14

Hej

Dal wrote:
> Jeg har 1 balehaj på ca 4-5 cm, som nu flytter med i større
> selvskabsakvarium (160 ltr), men hvordan har de det med at gå 2 - 3 stykker
> sammen, jagter de hinanden, eller "cruser" de rolig rundt i akvariumet.

Når de jagter hinanden, så er akvariet for småt til dem. Indtil da kan
de sagtens går sammen.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Dennis Andersen

Dato : 03-04-04 14:33

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> Hej

> Når de jagter hinanden, så er akvariet for småt til dem. Indtil da kan
> de sagtens går sammen.
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
> Karsten Feddersen
>
> http://www.feddersen.dk

Kan kun bekræfte Karsten's udsagn, jeg har selv 3 bali'er gående sammen, og
de cruiser pænt og hyggeligt rundt. De har dog nok også al den plads de
ønsker, de går sammen med lidt andre fisk i et 528 liters akvarie.

Mvh
Dennis

---