Bord
Fra : Jasper Norman

Dato : 02-04-04 23:43

Hejsa.

Har _endelig_ fået overbevist konen om, at det var en god idé at lade mig
genoptage min gl. hoppy

Nå, men jeg har købt mig et brugt 460L incl bord. Men guderne skal vide at
bordet ikke er for børn, og konen vil ikke have det i stuen.

Er der nogen der har en god idé til at lave et rimeligt pænt bord? Jeg havde
engang et 325L som stod på en 5 cm plade, der igen var lagt ovenpå nogle
gasbeton blokke. Det var eller rimeligt pænt, men behøver jeg den massive
bøgetræsplade? Eller kunne jeg blot sætte akv. ovenpå nogle gasbeton blokke
(med flamingo naturligvis)?

Mvh

Jasper

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 03-04-04 09:22

> [...]
> gasbeton blokke. Det var eller rimeligt pænt, men behøver jeg den massive
> bøgetræsplade? Eller kunne jeg blot sætte akv. ovenpå nogle gasbeton

Når vi snakker i de størelser så ville jeg altså vælge pladen.....
Alt under 100L ville jeg nok kunne sige være iorden at der ikke var en plade
imellem, men når du er oppe i de størelser syntes jeg pladen skal være
der.....

Jeg har set et 500L uden bundplade men det var så et Porsabord....

--
Alle flammer er født med lige ret og lige værdighed.
Enhver flamme vidrefører erindringen om at overleve, vidrefører og