Stigmatochromis pholidophorus
Fra : Allan Nielsen

Dato : 27-03-04 11:08

Hejsa
Hvis der er nogen af jer der holder denne fisk må i meget gerne kontakte
mig, da jeg har lidt spøgsmål!
mvh
Allan Nielsen
bager@dkfritidmotorcykel.dk

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 28-03-04 17:08

Hvis du postede spørgsmålet her, ville du opnå en meget bedre respons...

Vh
Mikkel

Fra : Allan Nielsen

Dato : 29-03-04 10:46

> Hvis du postede spørgsmålet her, ville du opnå en meget bedre respons...
> Vh
> Mikkel

Okay på Mikkels opfordring.
Jeg er kommet lidt i tvivl, jeg tror jeg måske er kommet til at købe tre
hanner af
Stigmatochromis pholidophorus, men er slet ikke sikker!
Alle mine fisk har de karakteristiske orange kanter på finnerne og store
flotte orange ægpletter, derfor er mit spørgsmål; Er der nogen forskel på
hanner og hunners udseende?
Jeg kunne selvfølgelig fange dem og vende bunden i vejret for at tjekke om
det var hanner eller hunner, men de er hurtigere end lynet, så jeg skal
pille alt dekorationen om for at få fat i dem, og det gør jeg kun når det er
strengt nødvendigt!
fisken jeg snakker om ser sådan her ud:

http://www.destination-malawi-lake.com/stigmatochromis_pholidophorus.htm

Hvis folk ellers har nogen interessante erfaringer med denne fisk er jeg
også interesseret!
mvh
Allan Nielsen