Blade Forsvinder
Fra : Søren Jensen

Dato : 24-03-04 01:33

Mit spørgsmål går på hvem det er der spiser af mine planter.
Jeg prøver at poste 1 billed med i denne mail.Hm det gik ikke . poster i
alt.binaries
Det skal også lige fortælles at jeg har 6 stk Ancistrus dolichopterus, dem
har jeg lidt
mistanke til..!! Der bliver ellers fodret med grønt piller bla.

MVH.
Søren

Fra : Søren Jensen

Dato : 24-03-04 01:42

> Mit spørgsmål går på hvem det er der spiser af mine planter.
> Jeg prøver at poste 1 billed med i denne mail.Hm det gik ikke . poster i
> alt.binaries

Det kunne jeg desvære ikke.. Hmm

Søren

Fra : Jes

Dato : 24-03-04 09:13

Hvis du har Ancistrus og de først har fået smag for dine planter, tja så er
det sket med dine planter, selvføldig alt efter hvor store dine Ancistrusser
er, mine er helt vilde med Bacoba, hvor de kan ligge på bladet og guffe løs

Held og lykke

Fra : Søren Jensen

Dato : 24-03-04 13:59

"Jes" <jes@jes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ancistrusser
> er, mine er helt vilde med Bacoba, hvor de kan ligge på bladet og guffe

Nu ville det billed jeg ikke kunne sende vise 1 " Echinodorus " Oriental.
Det er sjovt nok kun denne der er ramt, mine forskellige arter af "
Cryptocoryne " & "Anubias/Vallisneria " er gået fri.
De største af mine Ancistrus er ca.10-11 cm dem er der 4 af, samt 2 på ca. 4
cm.

Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-03-04 14:43

Søren Jensen skrev i et indlæg på usenet:
> [...]
> arter af " Cryptocoryne " & "Anubias/Vallisneria " er gået fri.
> De største af mine Ancistrus er ca.10-11 cm dem er der 4 af, samt 2

Ja - de smager jo nok lidt forskelligt, og det er vel så lige den, der
smager godt

De har ihvertfald åbenbart fået smag for dem - så der er nok ikke andet
at gøre, end skifte planterne ud med andre arter, som ikke smager så
hodt.

Mht billeder - nej dette er en tekstgruppe - og der kan/må du ikke sende
billeder eller andre vedhæftede filer.

Billeder og andre binære filer må kun sendes i de binære grupper - et
nærliggende valg ville være news:dk.binaer !

Men vær opmærksom på at filerne ikke må være større end godt 200kb - så
hvis billedet fylder mere end det, så skal det deles op i flere filer.

Hvordan du deler den op kan du evt spørge om i
news:dk.edb.internet.software.mail+news eller
alt efter hvilket program du bruger.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Søren Jensen

Dato : 24-03-04 15:54

> [...]
>
> Billeder og andre binære filer må kun sendes i de binære grupper - et
> nærliggende valg ville være news:dk.binaer !

Har nu taget 1 nyt billed i lavere opløsning 640/480 det er oploadet til
dk.binaer
Takker Jan for oplysningerne med de 200kb.

søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-03-04 17:49

Søren Jensen skrev i et indlæg på usenet:
> Takker Jan for oplysningerne med de 200kb.

Det var så lidt

Det ser ud til at du sender med Outlook Express 6.0 - og der kan du i
indstillinger for din news-server (funktioner -> konti - vælg
newsserver -> avancerede indstillinger) indstille at filer over 200kb
skal opdeles - så deler OE selv filen i passende stykker på 200 kb.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk