De første som flytter inn?
Fra : Dragen

Dato : 19-03-04 02:11

Hei akvariefolk!
Har akkurat satt opp mitt "nye" akvariet. Alt utstyret har stått ubrukt et
par år før jeg nå satte det opp igjen. Har hørt ulike teorier om
"innkjøringen". Både pumpen og varmekolben har lagt lenge, og så litt
"ruskete" ut.. Gjør det noe? Det har lagt tørt lenge. Nå er alt i drift
igjen, men jeg har ingen fisk enda.

Har hørt at det er lurt å starte med et par hardføre fisker, og la dem bo
der alene i en uke eller to...Hvilken fisk bør jeg velge for å begynne å
lage et godt miljø oppi der? Er det noen som kan anbefale en pen og hardfør
fisk? Kan jeg la dem flytte inn allerede nå?

(akvariet er på ca 70 liter)

Takk for tips!

Hilsen
Camilla