glasfisk med farve !
Fra : Li Lo

Dato : 17-03-04 01:06

jeg var inde i en dyrehandler ved tilst Århus, hvor jeg fik øje på nogle
utrolige flotte farvet fisk, som de kalde glas fisk.
Jeg var vildt forelsket da de var rigtig flotte, men da jeg spurte om dem
fik jeg af vide at de farver de havde, var blevet sprøjtet ind i dem. jeg
købte dem selføldelig ikke da jeg syndes det er dyremishandling. jeg har
aldrig set dem før og jeg er inde i mange dyrehandler, er det noget nyt de
er begynt på eller ??
udover det vil jeg advare folk om at købe dem, det er ondt mod dyerne og de
kan umuligt at godt af det..

Venlig hilsen Lise Lotte

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 17-03-04 09:10

Li Lo wrote:
> [...]
> er begynt på eller ??
> udover det vil jeg advare folk om at købe dem, det er ondt mod dyerne og de

Fænomenet har eksisteret i ihvertfald 15 år. De kaldes technofisk; prøv
at søge både i gruppen og på Google.

Nej; de har ikke godt af behandlingen og det var en god ting at du ikke
købte dem.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og