Billeder af akvarier
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 13-03-04 22:26

Hejsa
Jeg står for at skulle ud og købe nyt 325 l akv. men søger lidt inspiration
til indretning.
Er der nogen der kender til sider med mange billeder af disse ?
Smid gerne link
Det er btw ferskvandsakvarier

--
Mvh. Stefan
www.fidolinux.dk

Fra : Davidsen

Dato : 14-03-04 00:31

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
inspiration
> til indretning.
> Er der nogen der kender til sider med mange billeder af disse ?

Her er 'lidt' at starte med:

http://showcase.aquatic-gardeners.org/?&op=showcase&category=1&vol=-1&id=2

http://www.aquahobby.com/e_home.php

Mvh
Davidsen

Fra : kha

Dato : 14-03-04 10:48

> Jeg står for at skulle ud og købe nyt 325 l akv. men søger lidt
inspiration
> til indretning.

Det kommer også an på hvilke fisk du vil have.

Sydamerikanske og mellemamerikanske (Neon, Scalarar, Guppyer etc.) samt
asiatiske fisk (Zebrafiskog Guramier etc.) vil gerne have mange planter og
rødder som gør vandet surt.

http://www.planteimporten.dk/service/selskabs.htm

Afrikanske fisk a la Malawi og Tanganika cichlider vil gerne have hårdt
vand. Så kan man indrette med kalksten, ingen rødder og måske nogle få
planter.

http://www.malawigruppen.dk/carsten_gissel_1700_l.htm

Fra : Brizz

Dato : 19-03-04 12:53

> http://www.malawigruppen.dk/carsten_gissel_1700_l.htm

Fåååårk.....Det er dog det flotteste jeg nogensinde har set....indbygningen
og det hele...Tror jeg vil tage en snak med naboen om jeg må låne lidt plads
i hans stue så jeg kan lave samme indbygning mod min stue

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....med et noget mindre akvarie

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-03-04 14:08

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> Fåååårk.....Det er dog det flotteste jeg nogensinde har
> set

Ja, det er godt nok flot....men jeg synes dog alligevel at dette må tage
prisen som det /flotteste/:
http://www.malawigruppen.dk/perk.htm

Whauw!

vh
Jan

Fra : Brizz

Dato : 20-03-04 14:48

> Ja, det er godt nok flot....men jeg synes dog alligevel at dette må tage
> prisen som det /flotteste/:
> http://www.malawigruppen.dk/perk.htm

Ja det vil jeg næsten give dig ret i. Men det er nok fordi de er 2
forskellige stilarter.
Men flot. Helt afgjort.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : kha

Dato : 19-03-04 14:51

> Fåååårk.....Det er dog det flotteste jeg nogensinde har
set....indbygningen
> og det hele...

Så prøv at læse om ham her

http://snipurl.com/56xz

--
http://arendt.biz/akvarium/

akvarium @ arendt .biz

Fra : Lars Stigaard

Dato : 19-03-04 23:49

gad jeg godt se en lille film om eller enu bedre IRL :)

--
Mvh.
Lars Stigaard

Fra : Kim Adersen

Dato : 20-03-04 03:00

Det er desværre ikke muligt, da akvariet ikke eksistere
mere.