Siamesiske haj maller
Fra : Betina

Dato : 13-03-04 16:21

Jeg har 6 pænt store (mellem ca. 20 og 30 cm. lange) haj maller
(pangasius hypophthalmus),
De er efterhånden blevet lidt for store til vores akvarie.
Er det tænkeligt at der er nogen der er interesseret i sådan nogle?

Med venlig hilsen

Betina

Fra : Aardvark

Dato : 13-03-04 16:25

betina@rosentraetter.com (Betina) wrote in

> [...]
> De er efterhånden blevet lidt for store til vores akvarie.
> Er det tænkeligt at der er nogen der er interesseret i sådan nogle?

Danmarks Akvarie ?
De bliver vanvittigt store, og de færreste har plads til dem

/Aard

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 13-03-04 22:16

Aardvark wrote:
> betina@rosentraetter.com (Betina) wrote in

> Danmarks Akvarie ?
> De bliver vanvittigt store, og de færreste har plads til dem

Eller evt. Odense Zoo; de har allerede en del store akvariefisk i deres
manat/søko/whatever-basin.

Interessant skue btw.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Betina

Dato : 14-03-04 17:05

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in message news:<40537a16$0$89806$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...

> Eller evt. Odense Zoo; de har allerede en del store akvariefisk i deres
> manat/søko/whatever-basin.
>
> Interessant skue btw.

Hvad er dit problem????
Tilsyneladende forstod du jo godt min tråd!?
Og hvor ser du alle de stavefejl du referer til??

Men tak for rådet, Danmarks akvarie er prøvet, men Odense Zoo er også
da en mulighed.

Betina.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-03-04 18:20

"Betina" <betina@rosentraetter.com> wrote in message

> Hvad er dit problem????
> Tilsyneladende forstod du jo godt min tråd!?
> Og hvor ser du alle de stavefejl du referer til??

Åh nej - lær dog at bruge usenet.

Mandens meninger til sproget er udtrykt i det, der kaldes signaturen - og
det betyder at det IKKE er en del af svaret, men en personlig signatur, hvor
man kan fremkommer med de meninger, man nu har lyst til. Du kan sammenligne
det med de streamers, visse personer klistrer i bagruden. Jeg har lige set
en, hvor der stod: 'Rigtige mænd får tvillinger'. Det medfører jo ikke
automatisk at jeg overfalder føreren og afkræver ham en forklaring på
hvorfor fanden han maner at jeg ikke er en rigtig mand!

Mange newsreadere (den slags programmer, man læser nyhedsgrupper med)
filtrerer i øvrigt helt automatisk signaturen fra. Derfor siger reglerne at
man benytter denne tegnsekvens '-- ' til at skille signaturen fra indlægget.

vh
Jan

--
Newbees burde kunne tvnagsindlægges til at læse www.usenet.dk før de blev
sluppet løs!

Fra : Morten Guldager

Dato : 14-03-04 19:58

Sun, 14 Mar 2004 at 16:04 GMT Betina wrote

> Hvad er dit problem????
> Tilsyneladende forstod du jo godt min tråd!?
> Og hvor ser du alle de stavefejl du referer til??

Et problem kunne være at du poster på kryds og tværs af trådene.

Men hvis du endelig vil have en stavefejl, så dobbeltcheck lige dit
"referer" ovenfor.

God usenet teknik indebærer bl.a.
- svar under det du svarer på
- så meget som muligt væk, dog unden at ødelægge meningen i det der står.
- læs det du har tænkt dig at sende et par gange, gør dig umage med
gramatiken og stav ordene så rigtigt som du kan.
- hold en venlig tone
- prøv at holde dig til gruppens emne.

Som du ser overtræder jeg netop det sidste punkt i stor stil nu...

/Morten

Fra : RuneR

Dato : 15-03-04 12:23

Betina wrote:

> [...]
> Og hvor ser du alle de stavefejl du referer til??
>
> Men tak for rådet, Danmarks akvarie er prøvet, men Odense Zoo er også

Betina, lad dig ikke "skræmme" væk fra nyhedsgrupper, som de andre rigtig
nok skriver er det under -- ikke noget man skal tage personligt. Læs på
http://www.usenet.dk/ og så brug nyhedsgrupper. Du vil blive glad for det

--

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Ole Larsen

Dato : 14-03-04 20:38

"Betina" <betina@rosentraetter.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> De er efterhånden blevet lidt for store til vores akvarie.
> Er det tænkeligt at der er nogen der er interesseret i sådan nogle?

Jeg må give dig, at jeg ser ingen problemer i din meddelse. Ved ikke hvor
andre ser dem

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/