Max hastighed på.....
Fra : Lau

Dato : 28-04-04 19:47

motorvej med trailer?

--
Hilsen
Lau
___,
\o

/ \

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-04-04 19:53

On Wed, 28 Apr 2004 20:46:43 +0200, Lau wrote:

> motorvej med trailer?

80 km/t.

Tidligere 70km/t.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : hanzen

Dato : 28-04-04 19:56

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> 80 km/t.
>
> Tidligere 70km/t.

Øllerne har heller ikke godt af at blive rystet for meget.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-04-04 19:58

On Wed, 28 Apr 2004 20:55:54 +0200, hanzen wrote:

> Øllerne har heller ikke godt af at blive rystet for meget.

Enig, det ville ikke være så godt

Fra : Henning

Dato : 28-04-04 21:45

On Wed, 28 Apr 2004 20:53:27 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.invalid> wrote:

>80 km/t.
>
>Tidligere 70km/t.

Dokumentation? Min påstand er 70, hastigheden er aldrig blevet hævet
for trailere, kun lastbiler på udvalgte strækninger.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 28-04-04 22:05

Henning wrote:
:: Dokumentation? Min påstand er 70, hastigheden er aldrig blevet hævet
:: for trailere, kun lastbiler på udvalgte strækninger.

Forsøgs hastigheden med de 80 km/t gælder lastbiler og vogntog = også
personbiler med trailer.

M.v.h.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-04-04 22:19

Henning <nomail@all.invalid> skrev :

>Dokumentation? Min påstand er 70, hastigheden er aldrig blevet hævet
>for trailere, kun lastbiler på udvalgte strækninger.

det tager kun 5 sekunder at handle i Fakta ;)

http://www.sikkertrafik.dk/e000c/base/11923e80

Fra : Lau

Dato : 28-04-04 23:24

tusind tak - og det er en flytning for min datter ( Århus - Kbh ), desværre
ikke ølhentning.

--
Hilsen
Lau

/ \

Fra : Henning

Dato : 29-04-04 14:11

On Wed, 28 Apr 2004 23:19:09 +0200, jan@stevns.net wrote:

>det tager kun 5 sekunder at handle i Fakta ;)
>
>http://www.sikkertrafik.dk/e000c/base/11923e80

Damned, og nu lå jeg i påsken og trak en trailer fra Hedehusene til
Kastrup med knap 80 i timen... Øv, jeg ku' ha' kørt 10km hurtigere, og
været fremme... 4 minutter før

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-04-04 07:33

On Wed, 28 Apr 2004 22:45:01 +0200, Henning wrote:

> Dokumentation? Min påstand er 70, hastigheden er aldrig blevet hævet for
> trailere, kun lastbiler på udvalgte strækninger.

Eneste dokumentation jeg kan give dig er, at det har været fremme i
medierne og det er der jeg har det fra