Stof til eftertanke - BoomCars
Fra : David Bjergsø

Dato : 28-04-04 09:51

Så tror det da helvede at den slags mennesker er lidt utilregnelige ....

http://www.lowertheboom.org/trice/BoomCarNoise.pdf

--
Med venlig hilsen,

David Bjergsø

Fra : Lars B Madsen

Dato : 30-04-04 22:14

Jeg regnede hele tiden med at der ville komme noget med at det hele bare var
for sjov. Men nej de mener det jo, selvom deres argumentation er usaglig og
direkte uintelligent.
Så jep, stof til eftertanke..
--
Madsen - SZR 660

Fra : Jens Find

Dato : 01-05-04 08:58

Lars B Madsen <larsbjoern@hotmail.com> wrote:

> Jeg regnede hele tiden med at der ville komme noget med at det hele bare var
> for sjov. Men nej de mener det jo, selvom deres argumentation er usaglig og
> direkte uintelligent.

Nu er henvisningen jo til et mange-siders .pdf-dokument, der indeholder
mange kendsgerninger(/påstande?). Selv et hurtigt gennemsyn, der ikke
kan gøre det ud for en gennemlæsning, afdækker at forfatteren har en
hensigt - og det er jo fair nok.

Kan du komme ind på, hvilke dele af argumentationen der er usaglig? Og
hvilke dele du finder direkte uintelligent?

/ Jens

Fra : Lars B Madsen

Dato : 01-05-04 12:38

Jens Find wrote:

> [...]
>
> Kan du komme ind på, hvilke dele af argumentationen der er usaglig? Og
> hvilke dele du finder direkte uintelligent?

Ja da :)

Her er f.eks. en af de gode:

"Boom cars have been closely linked to murder, aggression, gangs, drugs,
speeding, reckless driving, DUI, underage drinking, and other crimes."

Helt ærligt.. Der kunne ligesågodt have stået:

"Afskaf biler med store stereoanlæg i dem fordi dem der kører dem er
gangstere allesammen"

*bræk*

Jeg ved godt jeg måske er ude med grovfilen, men det matcher meget godt det
intelligensniveau forfatteren har skrevet med.
--
Madsen - SZR 660

Fra : Jens Find

Dato : 02-05-04 17:20

Lars B Madsen <larsbjoern@hotmail.com> wrote:

---klip---

> Ja da :)
>
> Her er f.eks. en af de gode:
>
> "Boom cars have been closely linked to murder, aggression, gangs, drugs,
> speeding, reckless driving, DUI, underage drinking, and other crimes."

Ak ja. Luftning af fordomme kan ødelægge enhver argumentation - uanset
hvor god den i øvrigt er. Jeg gi'r mig
--

/ Jens