Hvem kan stoppe ham
Fra : Tommy

Dato : 27-04-04 10:37

http://ekstrabladet.dk/visArtikel.iasp?pageID=246956

Det kan Walter!!!!!

Hilsen Tommy

Fra : KH

Dato : 27-04-04 10:40

"Tommy" <no@replyatall.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/visArtikel.iasp?pageID=246956
>
> Det kan Walter!!!!!

Ja, hvis Walther har den rigtige kaliber..
De to herrer Smith og Wesson kan også.
Men nu er det jo altså et par andre herrer, som har fået kontrakten på den
slags arbejde, nemlig de herrer Heckler og Koch.

Fra : Tommy

Dato : 27-04-04 10:56

Jooh

E' Polente kan jo bare lave en South Park:

"HE COMMIN' RIGHT AT US..... SHOOOOT"
Ratatatatatatatatatatat.... Bang Bang Bang Bang........

Og så er der sku ikke noget sprit-shit der mere. Så kan han lære det

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-04-04 11:19

"Tommy" <no@replyatall.com> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/visArtikel.iasp?pageID=246956

Utroligt at han bliver prøveløsladt, når man tænker på at det var vist hans
13. dom.

> Det kan Walter!!!!!

Walter PKK ?

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Tommy

Dato : 27-04-04 13:36

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
**Snip**
> Walter PKK ?

**Snip**

YEAH

Fra : Jakob

Dato : 27-04-04 17:48

Jeg tror at en grov trussel vil kunne få ham til at blive hjemme, det dumme
svin.

--

// Jakob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-04-04 17:56

On Tue, 27 Apr 2004 18:48:13 +0200, Jakob wrote:

> Jeg tror at en grov trussel vil kunne få ham til at blive hjemme, det
> dumme svin.

Jeg tvivler - med den monstroiøse mangel på reskekt for en så grell
ting så tvivler jeg på, at han er modtagelig...

Øv siger jeg bare.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"