Probl. med aircond.
Fra : Heine

Dato : 27-04-04 06:24

Hej

Jeg har en Peugeot 406 hdi fra 1999, som nu har problemer med a/c, når jeg
starter den op, begynder der en rød lampe at blinke (stop). Jeg har snakket
med Peugoet som "bare" siger at det er en modstand der skal skiftes, men de
skal have bilen en hel dag for at presse den ind . Jeg har snakket med
andre mekanikere og auto-elektro men der er ingen der kan lave det, de
henviser til Peugeot.
Jeg har meget svært ved at undvære bilen en hel dag i hverdagene, er der
nogen der kender problemet med a/c, eller kender et sted hvor jeg evt. kan
få det lavet (bor i Vejle)

-HEine

Fra : Heine

Dato : 27-04-04 06:25

Lige en bemærkning, de andre mekanikere/auto-elektroére jeg har snakket med
er kun telefonisk - de har ikke set bilen

Fra : Lars

Dato : 27-04-04 07:25

Hejsa,

"Heine" <duppe@FJERNjyde.dk> wrote in message

> Jeg har meget svært ved at undvære bilen en hel dag i hverdagene, er der
> nogen der kender problemet med a/c, eller kender et sted hvor jeg evt. kan
> få det lavet (bor i Vejle)

Ehh - kan du ikke bare få en næsten-gratis/gratis lånebil fra dem? Det gør
alle de autoriserede værksteder her i københavnsområdet da uden at blinke...

** Lars