Gæt en skade i Bella Centeret ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-04-04 21:17

Var der nogen af jer herinde der gættede på den skadede Rover, som
TopDanmark havde sat op, i Bella Centeret under udstillingen ?
Og i så fald, hvad gættede i skadens pris til at være ?
Mit eget bud var på 80000,- kr.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-04 21:27

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> Var der nogen af jer herinde der gættede på den skadede Rover, som
> TopDanmark havde sat op, i Bella Centeret under udstillingen ?
> Og i så fald, hvad gættede i skadens pris til at være ?

Jeg deltog ikke, men personligt tror jeg den er over 100kkr.

> Mit eget bud var på 80000,- kr.

Med to udløste airbags? Tja, vi får se

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-04-04 21:43

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

Selv hej

> Jeg deltog ikke, men personligt tror jeg den er over 100kkr.

> Med to udløste airbags? Tja, vi får se

Det var også lige dét, der fik mig til at revurdere mit bud.
Meeen alligevel synes jeg ikke fronten var såå vildt meget ødelagt.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-04 21:51

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> Det var også lige dét, der fik mig til at revurdere mit bud.
> Meeen alligevel synes jeg ikke fronten var såå vildt meget ødelagt.

Tja, den kan være slået skæv i karossen... Hvor offentliggøres prisen mon?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-04-04 22:01

Kim Voss Schrader wrote:

> Tja, den kan være slået skæv i karossen...

Njae, det syntes jeg nu ikke den så ud til at være, men det kan være meget
svært at se med det blotte øje.

> Hvor offentliggøres prisen
> mon?

Hos vinderen ?

Jeg ved faktisk ikke hvor de vil gøre det henne, men måske på Bella
Centerets hjemmeside eller TopDK's ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Cosworth POWER

Dato : 26-04-04 21:33

> [...]
> TopDanmark havde sat op, i Bella Centeret under udstillingen ?
> Og i så fald, hvad gættede i skadens pris til at være ?

Billeder??

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-04-04 21:44

Cosworth POWER wrote:

> Billeder??

Nope, den "gad" jeg ikke "spilde" billeder på

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 26-04-04 23:23

On Mon, 26 Apr 2004 22:43:56 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Nope, den "gad" jeg ikke "spilde" billeder på

Det gjorde jeg til gengæld - spørg ikke hvorfor :)
Men der er et enkelt på
http://www.fotoarkiv.com/gallery/bileribella/abs som i hvert fald
viser lidt af hvad der var sket med fronten.

/Tommy
--
http://www.the-coffeeshop.dk/
1985 Saab 9000 Turbo - http://fotoarkiv.com/gallery/saab

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-04-04 23:34

Tommy Eriksen <tommy@the-coffeeshop.dk> skrev :

>Det gjorde jeg til gengæld - spørg ikke hvorfor :)

Hvorfor ikke ?

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 26-04-04 23:45

On Tue, 27 Apr 2004 00:33:55 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Hvorfor ikke ?

Tjaeh, det var da ikke det mest interessante at skyde billeder af på
(generelt var det vist ikke overdrevet mange interessante billeder,
jeg fik skudt), men nu var kameraet tilfældigvis tændt da jeg gik
forbi den på vej ud ;)

/Tommy

Fra : N/A

Dato : 01-05-04 07:29

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-05-04 07:29

Møller wrote:

> Ca. 87.657,-

Er det et skud, eller er der tale om insiderviden ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 13:28

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message

> Er det et skud, eller er der tale om insiderviden ?

Det var et skud, efter PSPT-metoden , måske husker jeg er lidt galt men det
er højest +/- 500 kr.

så nu må vi se hvad det rigtige er
Mon det ikke kommer på TopDamnarks hjemmeside, elles kal jeg nok fortælle
det hvis jeg vinder

Men bar det at alle baloner var pustet op plejer at være dyrt. ;-(
--
Møller