Formelt 'ejerskifte'
Fra : KS

Dato : 26-04-04 10:43

Hvad gør den UNGE for at få den billigste forsikring, når bilens ejer ændres
fra
forældrene til den unge selv ?

Den unge har kørt 10-12 år skadefrit.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 26-04-04 10:46

KS wrote:
> Hvad gør den UNGE for at få den billigste forsikring, når bilens ejer ændres
> fra
> forældrene til den unge selv ?
>
> Den unge har kørt 10-12 år skadefrit.

Betaler kassen som nybegynder fordi det ikke tæller nogen steder med
mindre han har været anført som bruger af bilen på indregistreringen
eller er gift med en elitebilist.

--
Roberto Saldo

Fra : anders majland

Dato : 27-04-04 17:52

> Betaler kassen som nybegynder fordi det ikke tæller nogen steder med
> mindre han har været anført som bruger af bilen på indregistreringen
> eller er gift med en elitebilist.

Eller finder det store forhandlertalent frem. Jeg kan ikke huske om det
var tryg eller topdk der på et tidspunkt kunne tilbyde hjemmeboende børn
en meget god pris såfremt forældrene havde alle deres forsikringer
samlet hos samme selskab. Jeg har en svigerinde der for nogle år siden
gjorde brug af tilbudet, der var meget under alm. markedspris.

Men som altid forsikringer er en vare der kan pruttes meget om prisen
på. Så har den unge andre forsikringer der kan gå med i købet kan der
måske godt findes en god pris. Men regn nok med at det tager en dags tid
eller to at ringe rundt... Specielt de mindre selskaber synes jeg tit
jeg hører om "specialpriseser" hos.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid