Hjemme igen...
Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-04 10:26

Ja, så er min ny-indkøbte bil kørt i garage. Har smidt et par billeder i
dk.binaer.motor.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 11:25

> Ja, så er min ny-indkøbte bil kørt i garage. Har smidt et par billeder i
> dk.binaer.motor.

Kanon lækker bil, henrik.

Tillykke med den...!

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-04-04 11:34

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

Den ser fin ud.

Jeg glæder mig til at se den 'én natura'

Rasler al det skrammel på bagsædet og i bagagerummet ikke
forskrækkeligt....eller høre man det ikke for al den anden støj....?....

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-04 12:47

Bjørn Jørvad wrote:
:: Den ser fin ud.

Jo, den er skam som lovet/forventet.

:: Rasler al det skrammel på bagsædet og i bagagerummet ikke
:: forskrækkeligt....

Ved jeg ikke - havde travlt med at holde øje med den øvrige trafik.

eller høre man det ikke for al den anden
:: støj....?....

Baaa......vi må vist hellere tage den til Bella næste gang - kører jo 50%
længere på literen ved samme hastighed. ))

M.v.h.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-04-04 15:14

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Baaa......vi må vist hellere tage den til Bella næste gang - kører jo 50%
> længere på literen ved samme hastighed. ))

Skal vi da ikke tale sammen på turen..?...

Hr. Bjørn

Fra : Cosworth POWER

Dato : 26-04-04 17:11

> Skal vi da ikke tale sammen på turen..?...

Haha... jeg tror heller ikke Bjørn gider vente... ;)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Peter G C

Dato : 26-04-04 22:03

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Haha... jeg tror heller ikke Bjørn gider vente... ;)

Nu har du ikke prøvet at sidde på bagsædet i Jørvads potte, vel?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-04 22:14

Peter G C wrote:
:::: Skal vi da ikke tale sammen på turen..?...
:::
::: Haha... jeg tror heller ikke Bjørn gider vente... ;)
::
:: Nu har du ikke prøvet at sidde på bagsædet i Jørvads potte, vel?

*Heh heh* )

M.v.h.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-04-04 22:16

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu har du ikke prøvet at sidde på bagsædet i Jørvads potte, vel?

Så, så Grause ... du husker nok, vi var i tvivl om vægten af dig var større
eller lig med indholdet af forreste askebæger..)

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 27-04-04 08:10

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Så, så Grause ...

.... kommer det fra den mest gavmilde fynbo i Vejle.....

> du husker nok, vi var i tvivl om vægten af dig var større
> eller lig med indholdet af forreste askebæger..)

Får jeg penge tilbage? Det er i hvert fald ikke mig der er årsag til det
høje benzinforbrug på turen

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-04-04 11:26

KLIP

> Får jeg penge tilbage?

Nope.

>Det er i hvert fald ikke mig der er årsag til det
> høje benzinforbrug på turen

Og dog..

Hr. Bjørn

Fra : Cosworth POWER

Dato : 26-04-04 22:17

> Nu har du ikke prøvet at sidde på bagsædet i Jørvads potte, vel?

LOOOL! Jeg lagde godt mærke til han ikke "gad" lege på vej til Biler i
Bella - den hastighed lå i vel ikke med på tværs af landet? Det er jo
langsommere end hva' lastbilerne kører - haha :D

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-04 23:51

Cosworth POWER wrote:
:: LOOOL! Jeg lagde godt mærke til han ikke "gad" lege på vej til
:: Biler i Bella - den hastighed lå i vel ikke med på tværs af landet?
:: Det er jo langsommere end hva' lastbilerne kører - haha :D

*Rødme* Øøhhh....jooeee......

M.v.h.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-04-04 23:54

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> *Rødme* Øøhhh....jooeee......

Og så er det ikke engang løvn.

Jacob overhalede os jo i fin stil.

Hr. Bjørn

Fra : Verner Johnsen

Dato : 27-04-04 06:42

On Tue, 27 Apr 2004 00:54:20 +0200, "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

>Jacob overhalede os jo i fin stil.

Det var der nu også andre, der gjorde
Men hva' pokker, Volvo'en skulle jo heller ikke så langt.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-04-04 11:28

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det var der nu også andre, der gjorde

Jep ... du kom også strygende forbi i fin stil..

> Men hva' pokker, Volvo'en skulle jo heller ikke så langt.

Nope ... samtidig gik snakken lystigt. Så er det lækkert at sætte cruisen på
110 km/t og vide at en evt. kontrol klares i fin stil...

Hr. Bjørn

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 27-04-04 15:25

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hehe...der skulle jo heller ikke så meget til

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8......

Fra : Peter G C

Dato : 27-04-04 08:11

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> LOOOL!

Jeg tænker mere på brummen fra den nye lydpotte. Det lyder godt, men lyden
kan være ganske høj ved bestemte omdrejninger.

> Jeg lagde godt mærke til han ikke "gad" lege på vej til Biler i
> Bella - den hastighed lå i vel ikke med på tværs af landet? Det er jo
> langsommere end hva' lastbilerne kører - haha :D

Noget i den stil Jørvads knægt var jo med - det var måske en
opdragelsestur

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-04-04 11:29

KLIP

> Noget i den stil Jørvads knægt var jo med - det var måske en
> opdragelsestur

Man er vel pædagogosi i sin opdragelse....eller hyr...(og jeg havde ikke
mine papirer med mig).....?...))

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 27-04-04 17:00

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Man er vel pædagogosi i sin opdragelse....eller hyr...(og jeg havde ikke
> mine papirer med mig).....?...))

Papirer til hvad ... .knægten? Er han på gule plader?

/Peter

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-04-04 17:17

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Papirer til hvad ... .knægten? Er han på gule plader?

Knægten er en af de få ting, jeg ikke kan lyve fra ... ikke engang at påstå
han er på papegøjeplader...

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 27-04-04 21:00

Bjørn Jørvad wrote:
::: Papirer til hvad ... .knægten? Er han på gule plader?

Jeg må undskylde på Peter's vegne - han er lidt laaaaaangsom (lige som sin
bil *GG*). Jeg fik den.... *LOL*

M.v.h.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-04-04 21:51

> Jeg må undskylde på Peter's vegne - han er lidt laaaaaangsom (lige
> som sin bil *GG*). Jeg fik den.... *LOL*

Haha... ja... den burde han sgu kunne regne ud selv ;)

Fra : Peter G C

Dato : 28-04-04 09:01

> Haha... ja... den burde han sgu kunne regne ud selv ;)

Tak

Tråden viser jo klart, at vi har en langt mere sofistikeret humor end .....

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-04-04 11:58

Henrik B. wrote:
> Ja, så er min ny-indkøbte bil kørt i garage. Har smidt et par
> billeder i dk.binaer.motor.
>
> M.v.h.

Ahh... kan du ikke skrive lidt mere om den? Eller det har du måske allerede
gjort i en anden tråd?

MVH Mads Stetter

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-04 12:49

Mads Stetter wrote:
:: Ahh... kan du ikke skrive lidt mere om den? Eller det har du måske
:: allerede gjort i en anden tråd?

Det er en '93, 9000 2,3 Turbo med ALT i udstyr, inkl. El-lædersæder m.
hukommelse, elsoltag, klima m.m.m.
200 Hk. 330 Nm v. 1900 omdr/min. 0-100 på 7,5 og Over 230 km/t på toppen.
Den har kørt 211.000 km.

M.v.h.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 26-04-04 18:51

> 200 Hk. 330 Nm

Hvor lang tid holder det? ;) Hehe....

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-04 19:50

Cosworth POWER wrote:
::: 200 Hk. 330 Nm
::
:: Hvor lang tid holder det? ;) Hehe....

Tjaaahh..... *GGG*

M.v.h.

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-04 19:57

Cosworth POWER wrote:
:: Thomas Krath
:: http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Apropos: Per 01.04.04. SKAL man stille med en attest for bilens vægt, fra
importøren, eller stille med en vejeseddel, fra en godkendt vejer, når man
kommer til Toldsyn - hvis du lige vil skrive det med i din udemærkede
importguide.

M.v.h.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 26-04-04 20:35

> [...]
> fra importøren, eller stille med en vejeseddel, fra en godkendt
> vejer, når man kommer til Toldsyn - hvis du lige vil skrive det med i

Jep, I know og skal nok få det tastet ;)

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-04-04 21:35

Henrik B. wrote:

> [...]
> fra importøren, eller stille med en vejeseddel, fra en godkendt
> vejer, når man kommer til Toldsyn - hvis du lige vil skrive det med i

Gælder dette også MC eller hvordan er det?

MVH Mads Stetter
Golf TD
Suzuki RF400R

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-04-04 15:16

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message

> Gælder dette også MC eller hvordan er det?

hmm - jeg fik toldsynet min 1/4-04 og blev ikke bedt om andet end orig. tysk
reg.attest.

vh
Torben

Fra : Brizz

Dato : 26-04-04 12:23

> Ja, så er min ny-indkøbte bil kørt i garage. Har smidt et par billeder i
> dk.binaer.motor.

Tillykke med den. En ældre svend men absolut en lækker en at køre i.
Hvad gav du? har ikke lige fulgt med det sidste stykke tid hvor det sikkert
har været diskuteret

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-04 12:50

Brizz wrote:
:: Tillykke med den. En ældre svend men absolut en lækker en at køre i.
:: Hvad gav du? har ikke lige fulgt med det sidste stykke tid hvor det
:: sikkert har været diskuteret

Tjah, den nette sum af EUR 3.300,- = ca. kr. 25.000,-

Så må vi se, hvad skattefar efterfølgende siger.

M.v.h.

Fra : Torben E

Dato : 26-04-04 14:34

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
> Ja, så er min ny-indkøbte bil kørt i garage. Har smidt et par billeder i
> dk.binaer.motor.

Tillykke med den.

Hvad er forventet afgift så sådan en svend ?

Torben E

Fra : Cosworth POWER

Dato : 26-04-04 17:13

> Hvad er forventet afgift så sådan en svend ?

Salgspris i DK * 63 pct ;) Sådan er det altid, så kig ind på bilbasen.dk

www.tkrath.dk/bilimport/

--
Mvh/Thomas Krath