Topstykke eller en knastaksel fra en GTI'e~
Fra : Per Wildau

Dato : 25-04-04 17:52

Jeg har en Xantia med 1,8i 8v - der ellers spinder som en mis.

Gad vide om der ikke findes et topstykke eller en knastaksel fra en
hugger-GTI'er
der kunne sættes i/på??
Er der nogen som ved hvad det ville indebære af effekt, omkostninger og
bøvl..?

ER DER NOGEN SOM VED DET

P3R

Fra : Rasmus

Dato : 25-04-04 19:04

"Per Wildau" <xy@z.com> wrote in message
> [...]
> hugger-GTI'er
> der kunne sættes i/på??
> Er der nogen som ved hvad det ville indebære af effekt, omkostninger og

Helt sikkere mere bøvl og omkostninger end det giver effekt...., køb en
anden bil hvis du vil have flere hk.

Jeg ved ikke om toppen fra en 1,8 16v eller fra en 2,0 16v passer på en 8v,
men du kan jo prøve at spørge inde på www.hi-speed.dk

1,8 16v. har vist omkring 115hk?

Det findes ingen "GTI" baseret på en 1,8 8v motor, det er enten en 3,0 V6
eller en 2,0 16v med 155hk

mvh
Rasmus

Fra : Carsten P

Dato : 25-04-04 19:05

"Per Wildau" <xy@z.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hugger-GTI'er
> der kunne sættes i/på??
> Er der nogen som ved hvad det ville indebære af effekt, omkostninger og

Hej

Rolig nu, du behøver ikke at råbe (Caps on)

Prøv at spørge på www.hi-speed.dk det er et forum for Gøjer men de deler jo
maskiner med Citronen .

Vh Carsten

Fra : Per Wildau

Dato : 25-04-04 20:48

Carsten P wrote:
> "Per Wildau" <xy@z.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Rolig nu, du behøver ikke at råbe (Caps on)

LOL HA HA HA !!!

Det var fordi der ikke var nogen som hørte efter, da jeg spurgte længere
nede
- i en anden tråd...

P3R