forreste højttalere til Fiat Punto
Fra : Per

Dato : 25-04-04 15:33

Hey NG!

Jeg har store problemer med at finde højttalere der passer til en Fiat
Punto1 årgang 1995.

Det drejer sig om de forreste der sidder i hjørnerne under forruden.

De originale er meget små med en meget lille magnet - nogen der ved hvor man
kan købe nogle alternativer i stedet for de originale.

Jeg ved godt at det ikke bliver verdens bedste højttalere der kan placeres
der, men jeg orker ikke at skære ud mv. Det har jeg gjort bagi.

Nogen forslag til andre custom højttalere!

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : AnetteBS

Dato : 25-04-04 16:12

Hej Per
Min kæreste har en bil magen til din, jeg har dog endnu ikke fået sat bedre
højtalere i hendes selvom det er tiltrængt. Jeg har dog ondersøgt hvilken
enheder der passer i dem.
Det er enheder som kaldes Ø87mm, jeg ved ikke helt om det er
monteringshullernes diameter eller selve højtalerens..
Pioneer har nogle, men bemærk i følge deres katalog skal der også benyttes
en adapter for at de passer i en Punto.
Jeg fandt også nogle lidt billigre hos Monarcor.
Held og lykke med projektet.
Dette burde iøvrig være under bilstereo....
Torben
Per <mesked@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:408bcba4$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...