Til Tom (Ford)
Fra : Peer Rasmussen

Dato : 25-04-04 01:31

Hej Tom,

Kom du nogen sinde af med den kofanger til Mondeoen som du havde liggende i
lagt tid?

Eller er chancen der nu... ; )

Per

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 15:58

> Kom du nogen sinde af med den kofanger til Mondeoen som du havde liggende
> lagt tid?
>
> Eller er chancen der nu... ; )

Du kan få dem begge 2 for 500 Kr afhentet. Er ved at være træt af at have
dem liggende mens andre folk køber nye hos Ford

--
Tom

Fra : Peer Rasmussen

Dato : 25-04-04 22:38

Den skulle vel ikke være til at få i mørkeblå vel?? ; )

Nej, seriøst, jeg er meget interesseret

Peer

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 18:01

> Den skulle vel ikke være til at få i mørkeblå vel?? ; )
>
> Nej, seriøst, jeg er meget interesseret

Jammen så er du da velkommen til at hente dem begge to, det er i hvert fald
billigt.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 16:53

> Jammen så er du da velkommen til at hente dem begge to, det er i hvert
fald
> billigt.

Øv så skete der ikke mere

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-04-04 18:12

On Wed, 28 Apr 2004 17:53:13 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Øv så skete der ikke mere

Rolig nu - han er måske blot udrejst :)

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@