S: Danmarks fedeste og stylede Ford KA c",~
Fra : T

Dato : 24-04-04 23:44

Som subj. siger.

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=418881

Jeg sælger desværre min bil, da jeg ikke længere har brug for den efter jeg
er flyttet.
Bilen er hysterisk velholdt og kører perfekt!
Den er mit kæreste eje, så jeg garanterer for at den er blevet vedligeholdt.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-04-04 23:46

Hej!

T wrote:

> Jeg sælger desværre min bil, da jeg ikke længere har brug for den efter jeg
> er flyttet.

5 skumbananer budt!

Hvis du vil have seriøse bud, så post kun i news:dk.marked.privat.bil hvor din
annonce hører hjemme...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Emil Jensen

Dato : 25-04-04 00:27

> 5 skumbananer budt!

6 skumbananer og en RitterSport uden nødder budt!

> Hvis du vil have seriøse bud, så post kun i news:dk.marked.privat.bil hvor
din
> annonce hører hjemme...

Jeps

Mvh

Emil

Fra : Rasmus

Dato : 25-04-04 00:24

"T" <jegharingen_m@ail.ha> wrote in message
> [...]
> er flyttet.
> Bilen er hysterisk velholdt og kører perfekt!
> Den er mit kæreste eje, så jeg garanterer for at den er blevet

Uanset hvad kan en Ford KA aldrig blive fed...., den er og bliver den
grimmeste bil på denne jord (...nr 2 er en Mazda 121)

mvh
Rasmus

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 25-04-04 00:48

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Uanset hvad kan en Ford KA aldrig blive fed...., den er og bliver den
> grimmeste bil på denne jord (...nr 2 er en Mazda 121)

Der er jeg ikke enig. Den grimmeste bil der findes, er en Fiasko Multupla.
Jeg har da aldrig set noget lign. Derefter Ford Ka. og så videre.

Mvh Thomas.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-04-04 08:34

> Der er jeg ikke enig. Den grimmeste bil der findes, er en Fiasko Multupla.

Arhh - Lige netop det eksemplar, som der henvises til her, er da en værdig
konkurrent til titlen Danmarks Grimmeste bil.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Rasmus

Dato : 25-04-04 16:15

"Thomas A. Jørgensen" <Thomas@Freelance-Foto.dk_NOSPAM> wrote in message

> "Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Der er jeg ikke enig. Den grimmeste bil der findes, er en Fiasko Multupla.
> Jeg har da aldrig set noget lign. Derefter Ford Ka. og så videre.

....ok, jeg have ikke lige Multiplaen med, den går ikke under betegnelsen bil
i min hjerne. Men hvis den gælder så har du ret.

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 00:51

> Uanset hvad kan en Ford KA aldrig blive fed...., den er og bliver den
> grimmeste bil på denne jord (...nr 2 er en Mazda 121)

Pjat...så har du aldrig set en Multipla

--
Tom