"Advarsel" mod Q8-vaskehal i Herlev
Fra : Henning

Dato : 24-04-04 13:04

Var lige gennem Q8's vaskehal her til morgen (Herlev Hovedgade 238,
mellem Herlev og Skovlunde). hvilken oplevelse! Jeg sidder i bilen,
mens vasken kører, allerede da børsterne rammer bilen kan jeg høre,
det er voldsommere end normale vaskehaller! Første gang børsterne
kører op over forruden, ryger min mobilantenne af med et brag - jeg
studser lige over det, men tænker den sikkert var ved at gå løs i
limen, en ny gang silicone skal nok holde den på plads igen. Da
børsten kører tilbage, får den fat i venstre vinduesvisker, trækker
armen med ud, krøller bladet og vrider armen rundt, før jeg får hoppet
ud af bilen og stoppet anlægget!

Chefen for stationen beklager selvfølgelig, det er en ny type børster
i gummi i stedet for den "gamle" nylonhår, det skulle være mere
skånsomt mod lakken... Hm, det er da kun lakken så! Bilen skal på
værkstedet, ingen tvivl om det, men indtil da måtte jeg bare
nødtørftigt vride armen tilbage, gå ind til naboen og købe et nyt blad
(jo, jo, Q8 skulle nok betale, men han havde ikke lige min størrelse
hjemme...) og montere den nye visker. Han mente ikke at mobilantenne
var deres problem, viskeren var selvfølgelig. Vi udfyldte
"vaskemaskine-skadesanmeldelse" mens bilen vaskede færdig.
Jeg skal så melde det til min egen forsikring(?) og køre bilen på
værkstedet mandag morgen.

Jeg er da glad for jeg valgte at sidde inde i bilen, ellers havde jeg
ikke opdaget viskeren var ved at blive revet af, før den var blevet
trukket hen over motorhjem og front...

Øv, en ærgerlig week-end start...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-04-04 13:06

Henning wrote:
> Jeg skal så melde det til min egen forsikring(?) og køre bilen på
> værkstedet mandag morgen.

Det er for at få en taksator på.
Dit forsikringsselskab kræver så pengene af vaskerifirmaet...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henry

Dato : 24-04-04 18:53

> Det er for at få en taksator på.
> Dit forsikringsselskab kræver så pengene af vaskerifirmaet...

De gør ellers hvad de kan for at fraskrive sig ethvert ansvar på de
vaskehaller, kan de egentligt det? Er det godt nok at skrive at al vask
foregår på eget ansvar? Det er ikke fordi jeg har haft nogle problemer
(7-9-13) men jeg har studset over det nogle gang når man nu står der og glor
men guldklumpen bliver vasket.

mvh
Henry

Fra : Ncc

Dato : 24-04-04 19:43

"Henry" <henry@nomail.com> skrev i en meddelelse

<SNIP<

Det er ikke fordi jeg har haft nogle problemer
> (7-9-13) men jeg har studset over det nogle gang når man nu står der og
glor
> men guldklumpen bliver vasket.

Damn...vasker du børnene i en vaskehal....??

Nc

Fra : Henry

Dato : 25-04-04 12:22

> <SNIP<
>
> Det er ikke fordi jeg har haft nogle problemer
> glor
> >

> Damn...vasker du børnene i en vaskehal....??

Ja, er det ikke det man bruger en vaskehal til da?

Henry

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 20:36

> [...]
> foregår på eget ansvar? Det er ikke fordi jeg har haft nogle problemer
> (7-9-13) men jeg har studset over det nogle gang når man nu står der og

Tja konen fik i hvert fald ikke erstattet noget som helst hos Shell da den
ene fælgvaskebørste ikke gik tilbage som den skulle. Maskinen trak Sierraen
flere meter frem i vaskehallen og knækkede forreste kofanger ganske pænt.
Deres begrundelse for ikke at erstatte var at kofangeren jo i forvejen havde
nogle småskader.

Havde det været mig var jeg blevet stik tosset.

--
Tom