forsikring
Fra : Aragorn24

Dato : 23-04-04 19:41

jeg skal købe mig en bil.

Har lige snakket med en, der har en ok bil. mazda 626 coupe:
http://bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=417646&page=4

pladerne er pillet af, af pilotiet, da han ikke har betalt forsikting og
vægtafgift på den, kan det på nogen måde skade mig?

Den er nysynet for 14 dage siden.

Eller kan jeg bare købe den og smække plader på. også køre det ud af.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-04-04 20:19

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev :

>Den er nysynet for 14 dage siden.

jep - den 4 april

>Eller kan jeg bare købe den og smække plader på. også køre det ud af.

Jep - den ser sgu' nydelig ud ;)

Fra : Aragorn24

Dato : 23-04-04 20:22

har du været ude og se den?

Ved du hvad sådan een vil køre på literen? ved du hvor jeg skal kigge på
efter svagheder på mazdaer?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-04-04 20:25

On Fri, 23 Apr 2004 21:22:12 +0200, "Aragorn24"
<aragorn24@webspeed.dk> wrote:

>har du været ude og se den?

www.bilsyn.dk

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Aragorn24

Dato : 23-04-04 20:32

how, hvordan gør du det? hvor trykekr jeg hende på hjemmesiden?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-04-04 20:34

On Fri, 23 Apr 2004 21:31:48 +0200, "Aragorn24"
<aragorn24@webspeed.dk> wrote:

>how, hvordan gør du det? hvor trykekr jeg hende på hjemmesiden?

Slår bilen op via nr.-pladen - efter at have valgt "din bil" i menu'en

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Aragorn24

Dato : 23-04-04 20:41

fedt, totlat i orden der

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-04-04 21:16

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev :

>har du været ude og se den?

Næehh ..

>Ved du hvad sådan een vil køre på literen?

Jeg aner det ikke - men en 2 liter vil vel trille mellem 9-13 på
literen - sådan afhængig af din speederfod

>ved du hvor jeg skal kigge på efter svagheder på mazdaer?

Nej - men synsrapporten i betragtning, skulle den være iorden på de
ømfindtlige steder.