Næsehorn ville voldtage Renault Laguna
Fra : Per Wildau

Dato : 23-04-04 17:55

Nsehorn ville voldtage bil

Besøgende i britisk naturpark i clinch med liderligt næsehorn

Piet Baunø - 16:30 - 23. apr. 2004

Safari-turen tog en uventet drejning for en gruppe briter, da et to ton
tungt næsehorn lagde sig ind over deres bil og forsøgte at have sex med den.

Dave Alsop havde netop stoppet bilen, så tre af hans venner kunne tage
billeder af næsehornene Sharka og Trixie i West Midland Safari Park i
Storbritannien, da løjerne begyndte.

De to næsehorn parrede sig, men pludselig blev hannen, Sharka, mere
interesseret i at hoppe på Alsops Renault Laguna, rapporterer The Sun.

Det 12 år gamle næsehorn forsøgte at lægge sig ind over Renaulten og fik
bulet dørene og revet sidespejlene af, inden Dave Alsop fik bilen i gear og
kom væk.

- Han var en stor fyr og tilsyneladende i stødet. Han kom mod os fra siden,
og i næste øjeblik dunkede han løs, fortæller Dave Alsop.

En talskvinde for naturparken siger, at Sharka er meget populær blandt de
kvindelige næsehorn og er blevet far til to kalve i løbet af de sidste fem
år.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=246627

P3R W!LDAU

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-04-04 18:03

> - Han var en stor fyr og tilsyneladende i stødet. Han kom mod os fra
siden,
> og i næste øjeblik dunkede han løs, fortæller Dave Alsop.

*ROFL*

Ved en tur i Givskud Løvepark forsøgte en høj giraf for nogle år siden at nå
nogle buske på jorden, mens min køreste og jeg overværede dens anstrengelser
fra bilen. (Drive in zoo)

Pludselig skrider giraffens ene forben frem foran giraffen med det resultat,
at det 10 meter høje dyr er ved at falde. I forsøget på at genvinde balancen
er Det Tårnhøje Helvede derefter ved at løbe hen over mit daværende orange
lyn (en Kadett 1,2 N fra 1980), og det kunne nok få os frem på spidsen af de
lækre brun-ternede stole i kabinen.

Næsehornene opførte sig dog ordentligt..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Wildau

Dato : 23-04-04 18:17

Jan W Nielsen wrote:
> [...]

[...]

> [...]
> over mit daværende orange lyn (en Kadett 1,2 N fra 1980), og det
> kunne nok få os frem på spidsen af de lækre brun-ternede stole i

Ok, lyder grusomt.
I øvrigt forlyder det at mange medlemmer af dk.fritid.bil
/har/ et sexuelt til deres bil.
Et ikke navngivet medlem på vej til en biludstilling forleden, måtte træde
af, på naturens vegne.

http://www.ihimlen.dk/foto/index.php?gallery=Sjofle&image=pic.jpg

P3R W!LDAU