Overskridelse af synstid
Fra : Zeros

Dato : 23-04-04 15:52

For 23 dage siden blev min bil kaldt til syn.
Der står den skal synes senest 14-05-04.
Jeg fandt så en tid til d.06-05-04 på bilsyn.dk.
Men nu er jeg blevet forhindret i at komme til syn den dag, og kan ikke få
en ny tid før 08-06-04

Sker der noget ved det?
Og hvor længe kan man trække den før der "sker" noget?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-04-04 16:09

On Fri, 23 Apr 2004 16:51:33 +0200, "Zeros" <filuma@SLETadslhome.dk>
wrote:

>Og hvor længe kan man trække den før der "sker" noget?

14 uger for hvide pladede biler
10 uger for gule

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Niels Bengaard

Dato : 23-04-04 17:22

> [...]
> Jeg fandt så en tid til d.06-05-04 på bilsyn.dk.
> Men nu er jeg blevet forhindret i at komme til syn den dag, og kan ikke få

Hvis man nogle gange om dagen, eks. morgen og aften tjekker internettet kan
man altid finde en tid.
Der er altid andre der afbestiller tid.

Niels

Fra : KubikH

Dato : 23-04-04 18:23

"Zeros" <filuma@SLETadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en ny tid før 08-06-04
>
> Sker der noget ved det?
> Og hvor længe kan man trække den før der "sker" noget?

Hej
Hvis du ikke møder op, bonér de dig med 200,- for udeblivelse.
Så husk at afbestille.
Jeg købte en Corolla, og mødte op til den tid sælger havde fået.
Desværre havde de allerede brændt synsfatter af en gang, så det kostede mig
600 at syne den

Mvh
Niels