/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Snydt! æv.. :(
Fra : C. Petersen


Dato : 23-04-04 09:46

Ja jeg samdrede jo min mazda her for et par uger siden.

Jeg har så ledt efter en anden bil. og fandt da også en. en Yugo. en grim
grim yugo. men sælger sagde den havde ½ år til syn og bilen kostede 3.300,-

Jeg tog ud og bilen i sig selv køre sådan set fint nok. der er ikke noget
galt der. MEN! jeg tjekkede til datoen for syn. og nej nej nej... jeg blev
snydt... lortet skal synes om en måned. :(

æv æv... men man kan jo så sige at det er meget heldig jeg ikke har nået at
få den omregistreret.. hihi... nu tror jeg jeg vil køre ind og parkere
Yugoen på Strøget eller rådhuspladsen eller noget... så jeg får en masse
parkeringsbøder... så kan sælger sq få lov at betale dem... mit mål er at få
for ca. 3.300 kroner.. det skal siges at jeg ringede til ham for at høre
hvordan og hvorledes. og han lovede mig at han ville ring igen. yeah right!

Syntes bare lige jeg ville af med lidt damp...

C. Petersen



 
 
Claus Smith (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus Smith


Dato : 23-04-04 10:04


nu tror jeg jeg vil køre ind og parkere
> Yugoen på Strøget eller rådhuspladsen eller noget... så jeg får en masse
> parkeringsbøder... så kan sælger sq få lov at betale dem... mit mål er at

> for ca. 3.300 kroner..

Det tror jeg at vi alle glæder os til at høre meget mere om.....!

Claus Smith



Don H. (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Don H.


Dato : 23-04-04 10:32

C. Petersen wrote:
> Yugoen på Strøget eller rådhuspladsen eller noget... så
> jeg får en masse parkeringsbøder... så kan sælger sq få lov at betale
> dem... mit mål er at få for ca. 3.300 kroner.. det skal siges at jeg
> ringede til ham for at høre hvordan og hvorledes. og han lovede mig
> at han ville ring igen. yeah right!

Du har ikke skrevet under på at du har købt bilen, vel

--
()".'."()
( (T) ) Venligst Don H.
(ö) (ö)



C. Petersen (23-04-2004)
Kommentar
Fra : C. Petersen


Dato : 23-04-04 10:47

Nej der er INGEN papire på at jeg har købt noget af ham... kan både være en
fordel og en ulempe.. men i den her andledning tror jeg nu mest det blir en
fordel... :P
"Don H." <tele1adslFJERN@DETTEtele2adsl.dk> wrote in message
news:Eo5ic.36$z84.2@news.get2net.dk...
> C. Petersen wrote:
> > Yugoen på Strøget eller rådhuspladsen eller noget... så
> > jeg får en masse parkeringsbøder... så kan sælger sq få lov at betale
> > dem... mit mål er at få for ca. 3.300 kroner.. det skal siges at jeg
> > ringede til ham for at høre hvordan og hvorledes. og han lovede mig
> > at han ville ring igen. yeah right!
>
> Du har ikke skrevet under på at du har købt bilen, vel
>
> --
> ()".'."()
> ( (T) ) Venligst Don H.
> (ö) (ö)
>
>



Henning (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 23-04-04 12:01

On Fri, 23 Apr 2004 11:46:45 +0200, "C. Petersen"
<KrustyTK*removehtis*@hotmail.com> wrote:

>Nej der er INGEN papire på at jeg har købt noget af ham... kan både være en
>fordel og en ulempe.. men i den her andledning tror jeg nu mest det blir en
>fordel... :P

Hvordan vil du så bevise, at han sagde der var et halvt år til den
skulle synes? Kunne han ikke ha' sagt, den blev synet for 1½ år siden,
og du så selv kom frem til at der var et halvt år?


Henning
hsb@(fjernes)image.dk

K (23-04-2004)
Kommentar
Fra : K


Dato : 23-04-04 14:07


"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvordan vil du så bevise, at han sagde der var et halvt år til den
> skulle synes? Kunne han ikke ha' sagt, den blev synet for 1½ år siden,
> og du så selv kom frem til at der var et halvt år?


Hvis det er tilfældet ( hvilket det måske kan være ) så har sælger ikke
gjort moget forkert, man kan sige at han har været taktisk, ved at nævne at
den er synet for 1 1/2 år siden ..........hvis bilen sidste gang var 5 mdr.
over tiden for syn, ja så passer regnestykket med at der nu kun er 1 mdr.
til nyt syn ...uaargghh

K



C. Petersen (27-04-2004)
Kommentar
Fra : C. Petersen


Dato : 27-04-04 08:12

Sælger skrev at bilen skulle synes i november måned! se annocen her:

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=417091&page=1


"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message
news:9pth809gk5fa23focujuov7ap0bnp32hvm@4ax.com...
> On Fri, 23 Apr 2004 11:46:45 +0200, "C. Petersen"
> <KrustyTK*removehtis*@hotmail.com> wrote:
>
> >Nej der er INGEN papire på at jeg har købt noget af ham... kan både være
en
> >fordel og en ulempe.. men i den her andledning tror jeg nu mest det blir
en
> >fordel... :P
>
> Hvordan vil du så bevise, at han sagde der var et halvt år til den
> skulle synes? Kunne han ikke ha' sagt, den blev synet for 1½ år siden,
> og du så selv kom frem til at der var et halvt år?
>
>
> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk



Dennis Pedersen (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 23-04-04 13:27


"C. Petersen" <KrustyTK*removehtis*@hotmail.com> wrote in message
news:4088d7af$0$11567$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Ja jeg samdrede jo min mazda her for et par uger siden.
>
> Jeg har så ledt efter en anden bil. og fandt da også en. en Yugo. en grim
> grim yugo. men sælger sagde den havde ½ år til syn og bilen kostede
3.300,-
>
> Jeg tog ud og bilen i sig selv køre sådan set fint nok. der er ikke noget
> galt der. MEN! jeg tjekkede til datoen for syn. og nej nej nej... jeg blev
> snydt... lortet skal synes om en måned. :(

Ah du kan jo trække den et godt stykke tid med at skubbe tiden til syn før
de kommer og henter pladerne.
Det ville jeg da gøre når det er sådan en gl. spand :)
Når pladerne er hentet så er det bare at få den fragtet til nærmeste
skrothandler i nattens mulm og mørke..



--
/Dennis
Pug 106GTI
http://daydreamer.dk/diverse/pug/page_01.htm
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk



Ukendt (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-04 19:31



> Ja jeg samdrede jo min mazda her for et par uger siden.
>
> Jeg har så ledt efter en anden bil. og fandt da også en. en Yugo. en grim
> grim yugo. men sælger sagde den havde ½ år til syn og bilen kostede
3.300,-
>
> Jeg tog ud og bilen i sig selv køre sådan set fint nok. der er ikke noget
> galt der. MEN! jeg tjekkede til datoen for syn. og nej nej nej... jeg blev
> snydt... lortet skal synes om en måned. :(

Sælger har ikke holdt det i har aftalt og det kan jeg godt forstå du er sur
over.
Men når det er sagt så er det knagme ikke meget forlangt at de biler som
kører rundt på vejene også er i en sådan stand at de kan synes. Så hvis
æsken er så rådden eller ikke kan bremse så generer det ikke mig at den
kommer væk fra vejene og jo før des bedre (sorry)

--
Tom



Beach (24-04-2004)
Kommentar
Fra : Beach


Dato : 24-04-04 00:35

Tom skrev:
> Så hvis
> æsken er så rådden eller ikke kan bremse så generer det ikke mig at den
> kommer væk fra vejene og jo før des bedre (sorry)

Enig, men vil sgu også gerne gå så langt som til at oprette en fond som
samler kroner ind, så "vi" kunne få slæbt lortet ind på rådhuspladsen
for at samle lidt bøder ind til endnu en bilhandler der ikke kan finde
ud af det.

Ide---> Hvis vi får overskud i fonden, kan dette jo bruges til 250
litter kontaktlim. Så er vi sikre på at den holder der et par dage mere

--
->Yours Faithfully<-
//Beach
->DK 4000 Roskilde<-
->http://freestyle.dk<-


Claus Smith (24-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus Smith


Dato : 24-04-04 08:13


> Enig, men vil sgu også gerne gå så langt som til at oprette en fond som
> samler kroner ind, så "vi" kunne få slæbt lortet ind på rådhuspladsen
> for at samle lidt bøder ind til endnu en bilhandler der ikke kan finde
> ud af det.
>
Kan kun bakke det 100% op.

Claus Smith



Per O. Madsen (24-04-2004)
Kommentar
Fra : Per O. Madsen


Dato : 24-04-04 10:23

"C. Petersen" <KrustyTK*removehtis*@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4088d7af$0$11567$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Ja jeg samdrede jo min mazda her for et par uger siden.
>
> Jeg har så ledt efter en anden bil. og fandt da også en. en Yugo. en grim
> grim yugo. men sælger sagde den havde ½ år til syn og bilen kostede
3.300,-
>
> Jeg tog ud og bilen i sig selv køre sådan set fint nok. der er ikke noget
> galt der. MEN! jeg tjekkede til datoen for syn. og nej nej nej... jeg blev
> snydt... lortet skal synes om en måned. :(

Har du ikke fået skrevet det ind i slutseddelen ????

Man får da ALT skrevet ind i slutseddelen !

Per O.



C. Petersen (26-04-2004)
Kommentar
Fra : C. Petersen


Dato : 26-04-04 12:52

En lille update... i fredags ringde jeg til gutten og bad om en
forklaring... han sagde han ville finde ud af det og vende tilbage til
mig... det gjorde han så aldrig...
Så ringer jeg til ham idag og spørger om ikke han glemte at ringe tilbage?
til det svare han at jo det gjorde han da... og så knalder han røret på...
siden da har telefonen været slukket!!!!!!

Så...... er der nogen af jer der kan forklare hvor man er sikker på at få
åarkeringsbøder... for der skal jeg hen og holde... :P
"C. Petersen" <KrustyTK*removehtis*@hotmail.com> wrote in message
news:4088d7af$0$11567$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Ja jeg samdrede jo min mazda her for et par uger siden.
>
> Jeg har så ledt efter en anden bil. og fandt da også en. en Yugo. en grim
> grim yugo. men sælger sagde den havde ½ år til syn og bilen kostede
3.300,-
>
> Jeg tog ud og bilen i sig selv køre sådan set fint nok. der er ikke noget
> galt der. MEN! jeg tjekkede til datoen for syn. og nej nej nej... jeg blev
> snydt... lortet skal synes om en måned. :(
>
> æv æv... men man kan jo så sige at det er meget heldig jeg ikke har nået
at
> få den omregistreret.. hihi... nu tror jeg jeg vil køre ind og parkere
> Yugoen på Strøget eller rådhuspladsen eller noget... så jeg får en masse
> parkeringsbøder... så kan sælger sq få lov at betale dem... mit mål er at

> for ca. 3.300 kroner.. det skal siges at jeg ringede til ham for at høre
> hvordan og hvorledes. og han lovede mig at han ville ring igen. yeah
right!
>
> Syntes bare lige jeg ville af med lidt damp...
>
> C. Petersen
>
>



Emil Jensen (26-04-2004)
Kommentar
Fra : Emil Jensen


Dato : 26-04-04 13:42

> En lille update... i fredags ringde jeg til gutten og bad om en
> forklaring... han sagde han ville finde ud af det og vende tilbage til
> mig... det gjorde han så aldrig...
> Så ringer jeg til ham idag og spørger om ikke han glemte at ringe tilbage?
> til det svare han at jo det gjorde han da... og så knalder han røret på...
> siden da har telefonen været slukket!!!!!!
>
> Så...... er der nogen af jer der kan forklare hvor man er sikker på at få
> åarkeringsbøder... for der skal jeg hen og holde... :P

Eller vælg et sted hvor bilen vil blive trukket væk af politiet!
Eller parker ulovligt i nærheden af Parken eller Brøndby Stadion når der er
Superligakampe eller lignende, sådanne arrangementer plejer at tiltrække
P-vagter. Men ellers ville jeg da foreslå at parkere bilen på Vesterbrogade
helt oppe ved Rådhuspladsen, der skulle der vel falde bøder af mindst et par
gange om ugen?

Emil



Deaster (26-04-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 26-04-04 13:43

C. Petersen wrote:

> En lille update... i fredags ringde jeg til gutten og bad om en
> forklaring... han sagde han ville finde ud af det og vende tilbage til
> mig... det gjorde han så aldrig...
> Så ringer jeg til ham idag og spørger om ikke han glemte at ringe
> tilbage? til det svare han at jo det gjorde han da... og så knalder
> han røret på... siden da har telefonen været slukket!!!!!!
>
> Så...... er der nogen af jer der kan forklare hvor man er sikker på
> at få åarkeringsbøder... for der skal jeg hen og holde... :P

Parker inde midt i København ved Nyhavn, Sankt Annæ Plads, kongens
Nytorv, den er helt sikker.


--
Mvh
Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Peter Weis (26-04-2004)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 26-04-04 20:28


"C. Petersen" <KrustyTK*removehtis*@hotmail.com> wrote:

> Så...... er der nogen af jer der kan forklare hvor man er sikker på at få
> åarkeringsbøder... for der skal jeg hen og holde... :P

Find et sted hvor Europark har vagten.

mvh
Peter



Leonard (26-04-2004)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 26-04-04 22:17

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> wrote:

>> Så...... er der nogen af jer der kan forklare hvor man er sikker på at få
>> åarkeringsbøder... for der skal jeg hen og holde... :P
>
>Find et sted hvor Europark har vagten.

Ja, for så slipper den registrede ejer for afgifterne, når han beviser
at han ikke har råderet over bilen, og så hænger du selv på den.
--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angles can fly :::

Thunderbird [7100] (26-04-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 26-04-04 23:10

On Mon, 26 Apr 2004 23:17:20 +0200, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> wrote:
>
>>> Så...... er der nogen af jer der kan forklare hvor man er sikker på at få
>>> åarkeringsbøder... for der skal jeg hen og holde... :P
>>
>>Find et sted hvor Europark har vagten.
>
>Ja, for så slipper den registrede ejer for afgifterne, når han beviser
>at han ikke har råderet over bilen, og så hænger du selv på den.

hvordan kan han komme til at hænge på den når at der ikke er nogle
dokumenter på selve købet.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Leonard (27-04-2004)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 27-04-04 10:35

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>>Ja, for så slipper den registrede ejer for afgifterne, når han beviser
>>at han ikke har råderet over bilen, og så hænger du selv på den.

>hvordan kan han komme til at hænge på den når at der ikke er nogle
>dokumenter på selve købet.

Fordi den registrede ejer vil henvise til køberen som den der har
råderet og er faktisk bruger af bilen, ellers har han jo ikke noget
forsvar. Og så bliver det en sag mellem køberen og Euro Park.
--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angles can fly :::

Thunderbird [7100] (27-04-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 27-04-04 16:48

On Tue, 27 Apr 2004 11:35:06 +0200, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:
>
>>>Ja, for så slipper den registrede ejer for afgifterne, når han beviser
>>>at han ikke har råderet over bilen, og så hænger du selv på den.
>
>>hvordan kan han komme til at hænge på den når at der ikke er nogle
>>dokumenter på selve købet.
>
>Fordi den registrede ejer vil henvise til køberen som den der har
>råderet og er faktisk bruger af bilen, ellers har han jo ikke noget
>forsvar. Og så bliver det en sag mellem køberen og Euro Park.

Uden papirer hvordan kan han så henvise til køberen, medmindre at han
kan personens adresse i hovedet. Og hvis parkeringsvæsenet komme forbi
kan køber jo bare sige at sælgers påstand er et fadsum.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Uffe Ravn (26-04-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 26-04-04 23:37


"C. Petersen" <KrustyTK*removehtis*@hotmail.com> skrev

> Så...... er der nogen af jer der kan forklare hvor man er sikker på at få
> åarkeringsbøder... for der skal jeg hen og holde... :P

Den del af Frederik V´s vej der ligger uden for rigshospitalets
parkeringsområde, er næsten sikker hvergang.

Desuden er Sortedam Dosseringen også ret god.

Mvh.



Søren (28-04-2004)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 28-04-04 03:27

Hej Uffe,


> Desuden er Sortedam Dosseringen også ret god.

Ja ! (Og visse steder dårligt skiltet).

Den eneste måde at undgå en parkeringsafgift i hovedstaden er at overholde
tider etc. (eller parkere hvor der er parkering forbudt, så er det vist
kun politiet der må skrive billetten og de har mere travlt med at give
bøder til folk der cykler hen over Rådhuspladsen :(

Ellers ses det meget i det københavnske, at folk parkerer lige hvor det
passer dem og så tænder nødblinket (som jeg derfor personligt er begyndt
at referere som parkeringsblinket) :-/


--
Venlig hilsen,
Søren
* If it puzzles you dear... Reverse engineer *
LM317-PSU-Designer v1,0b <http://www.ElektronikTeknolog.dk/cgi-bin/LM317/>

Uffe Ravn (28-04-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 28-04-04 11:40

Hej Søren

"Søren" <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> skrev

> Den eneste måde at undgå en parkeringsafgift i hovedstaden er at overholde
> tider etc. (eller parkere hvor der er parkering forbudt, så er det vist
> kun politiet der må skrive billetten og de har mere travlt med at give
> bøder til folk der cykler hen over Rådhuspladsen :(
>
> Ellers ses det meget i det københavnske, at folk parkerer lige hvor det
> passer dem og så tænder nødblinket (som jeg derfor personligt er begyndt
> at referere som parkeringsblinket) :-/

Ja, hvad er det der gør,at nogle mennesker,tror at en ulovlig parkering
bliver mere lovlig, ved at de tænder for havariblinket?

Jeg har det med at gå hen at spørge om de har brug for hjælp, da jeg jo kan
se at de er havarerede
Nogle bliver pisse sure, andre bliver glade fordi den netop HAR brug for
hjælp.

Mvh.



Beach (27-04-2004)
Kommentar
Fra : Beach


Dato : 27-04-04 00:35

C. Petersen skrev:
> En lille update... i fredags ringde jeg til gutten og bad om en
> forklaring... han sagde han ville finde ud af det og vende tilbage til
> mig... det gjorde han så aldrig...
> Så ringer jeg til ham idag og spørger om ikke han glemte at ringe tilbage?
> til det svare han at jo det gjorde han da... og så knalder han røret på...
> siden da har telefonen været slukket!!!!!!

Nå spørger jeg dumt, og du skal måske så også bare svare dumt....
Hvem er sælger egentlig? Jeg vil bare prøve at undgå at købe en
daggammel bøvs fra samme sælger.

Jeg har "prøvet og prøvet" at købe en "grim grim yugo" i laaaaaaang tid
uden held, og vil jo helst ikke løbe ind i en så venlig sælger som ham
du har fat i. Så kan du ikke sende en advarsel til alle os der er på
jagt efter en "grim grim yugo"???

--
->Yours Faithfully<-
//Beach
->DK 4000 Roskilde<-
->http://freestyle.dk<-


C. Petersen (27-04-2004)
Kommentar
Fra : C. Petersen


Dato : 27-04-04 08:08

Jo da... kenni eller mikael swartch eller noget... har ikke lige papiret ved
min side. og han præsenteres sig som begge dele i telefonen. hans telefon nr
er 266577774 hvis i har lyst til at lave noget tele terro på manden så for
min skyld ingen alarm. hehe...
"Beach" <news@freestyle.dk> wrote in message
news:J0hjc.543$8p6.86@news.get2net.dk...
> C. Petersen skrev:
> > En lille update... i fredags ringde jeg til gutten og bad om en
> > forklaring... han sagde han ville finde ud af det og vende tilbage til
> > mig... det gjorde han så aldrig...
> > Så ringer jeg til ham idag og spørger om ikke han glemte at ringe
tilbage?
> > til det svare han at jo det gjorde han da... og så knalder han røret
på...
> > siden da har telefonen været slukket!!!!!!
>
> Nå spørger jeg dumt, og du skal måske så også bare svare dumt....
> Hvem er sælger egentlig? Jeg vil bare prøve at undgå at købe en
> daggammel bøvs fra samme sælger.
>
> Jeg har "prøvet og prøvet" at købe en "grim grim yugo" i laaaaaaang tid
> uden held, og vil jo helst ikke løbe ind i en så venlig sælger som ham
> du har fat i. Så kan du ikke sende en advarsel til alle os der er på
> jagt efter en "grim grim yugo"???
>
> --
> ->Yours Faithfully<-
> //Beach
> ->DK 4000 Roskilde<-
> ->http://freestyle.dk<-
>



jan@stevns.net (27-04-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 27-04-04 14:30

"C. Petersen" <KrustyTK*removehtis*@hotmail.com> skrev :

>hans telefon nr
>er 266577774 hvis i har lyst til at lave noget tele terro på manden så for
>min skyld ingen alarm. hehe...

Styr dig lige ......


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177523
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408676
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste