Ingen Fiesta i denne omgang
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 06:52

Hey

Den Fiesta som vi oprindelig havde købt har vi sagt vi ikke vil ha'
alligevel. Forhandleren accepterede det også.

Bilen har været på værksteder i ca. 3 uger uden at nogen har kunnet finde ud
af at reparere den. Fejlen var at med kold motor gik den i stå når man
skiftede fra N-D eller N-R.

Jeg må ærligt tilstå at jeg har mistet lidt respekt omkring NOGLE af
mekanikerne. Helt ærlig man går i lære i 4 år og adskillige gange på teknisk
skole. Man er løbende på kursus.....og så kan man ikke løse sådan et
problem?
De prøver at bilde mig ind at den næææsten ikke går i stå mere efter de har
foretaget nogle justeringer........for f..... hvis ikke man kan justere det
væk så må man da udskifte de dele som er blevet slidte.

Nå men jeg sagde til forhandleren at vi annullerer handlen da vi ikke ønsker
en bil med fejl og han ikke vil gå væsentlig længere ned i pris.

Jeg har så kig på en anden Fiesta 1.25 med manuel gear til små 70.000 fra
1998 hos Ford. Når man ikke har en byttebil, hvor meget kan DU forhandle
sælgeren ned på (realistisk)?
(Jeg selv har svært ved mere end 5.000 Kr)

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-04-04 16:19

On Fri, 23 Apr 2004 07:51:52 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]
>1998 hos Ford. Når man ikke har en byttebil, hvor meget kan DU forhandle
>sælgeren ned på (realistisk)? (Jeg selv har svært ved mere end 5.000 Kr)

KM og motorstørrelse for fa'n - hva' med det?
De koster privat mellem 51 og 69.000 kr - hvorfor køber du ikke
privat. Du ved sgu ad alt om Ford, hvorfor det er at smide med pengene
"det andet"

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 17:32

> KM og motorstørrelse for fa'n - hva' med det?
> De koster privat mellem 51 og 69.000 kr - hvorfor køber du ikke
> privat. Du ved sgu ad alt om Ford, hvorfor det er at smide med pengene
> "det andet"

Hey har købt en anden i dag
Min mor ved det ikke engang så gad vide hvad hun siger til farven osv.
Den stod til 69.900 Kr + lev. og jeg fik ham 10.000 Kr ned i pris, pyha jeg
havde det næsten helt skidt med at presse ham så meget. Tror det er rimelig
okay pris for en 97' med 73.000 Km.
Og så var det endda hos Ford

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-04-04 17:52

On Fri, 23 Apr 2004 18:32:14 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Min mor ved det ikke engang

Så må vi jo håbe, hun ikke læser dfb !

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 17:28

Jeg er ret sikker på at der også er noget du ikke kan finde ud af selv i dit job
hvad det nu end er!!
Nu er det jo ikke sådan at bilen selv skriver i forruden hvad den fejler når den
kommer til doktor, og ind i mellem er det meget meget svært at lokalisere fejl.

Jes
"Mekaniker"

"Ingen Fiesta i denne omgang"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 17:39

> [...]
når den
> kommer til doktor, og ind i mellem er det meget meget svært at lokalisere

Hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af på arbejde så spørger jeg da en
som kan

Jeg vil da ikke bare levere "varen" tilbage og sige "det kan jeg ikke finde
ud af".

--
Tom