Bremsning i en Skoda favorit
Fra : NI

Dato : 21-04-04 22:42

Har netop købt en favorit fra 95, som kører rigtig godt. Dog har jeg
bemærket at det er som om at bremsen sætter sig en smule. Ikke noget som har
betydning, men når jeg holder stille og træder den i bund og så slipper
igen, springer pedalen ikke helt tilbage til udgangspnktet. Jeg kan vippe
den tilbage med foden. Hvad kan dette skyldes, og er det noget jeg bør få
lavet?

Mvh Niels

ps. jeg er en totalt novice hvad angår biler og teknik.

Fra : NI

Dato : 22-04-04 13:37

det er tilsyneladende kun når den bliver varm,... altså har kørt et godt
stykke tid.

mvh Niels