Q: Holder til mobil i opel.
Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 21-04-04 20:03

Hejsa NG.

Håber i kan hjælpe.

Leder efter en original opel vectra (1998) mobil holder.

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor man kan købe en sådanne.

På forhånd tak

Lars

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-04-04 20:23

"Lars Jørgensen // 2750" <nyhedsgruppe@webspeed_FJERN_.dk> skrev :

>Leder efter en original opel vectra (1998) mobil holder.

En Opel Vectra holder ? Holder til hvad ?

>Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor man kan købe en sådanne.

Det kan enhver forhandler da klare ....

Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 21-04-04 20:28

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> En Opel Vectra holder ? Holder til hvad ?

Det er et monterings beslag hvorpå det kan monteres en holder til en mobil
telefon.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-04-04 20:43

"Lars Jørgensen // 2750" <nyhedsgruppe@webspeed_FJERN_.dk> skrev i en
meddelelse news:4086c659$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Leder efter en original opel vectra (1998) mobil holder.
>
> Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor man kan købe en sådanne.

Hej Lars

Det er vel sådan en bandit som den her du leder efter
http://www.mtu.dk/DashMount/DM_pdf/70511.pdf

Med venlig hilsen Kim