Pilenga bremseskiver
Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 17:25

Hey gruppe

Jeg er tilbudt 4 stk Pilenga skiver til min bil - skiverne er rystende
billige (ja, jeg kender en der kender en)...

Problemet er bare at jeg ikke kender noget som helst til mærket... De skulle
eftersigende blive lavet på samme fabrik som fremstiller Bremboskiver....

Nogen der har erfaringer med dette mærke?

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- nu med aluer

Fra : N/A

Dato : 21-04-04 21:24

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 21:24

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Ja
> Lada-sport:
> http://www.ladasportline.ru/

Gider du oversætte?

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 21:39

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> wrote in message

> Gider du oversætte?

Vi har skide gode erfaringer med Palinga.

Men ellers kan jeg kun finde:
http://www.stoptech.com/
og det er ligesom lidt langt væk men de ligner Brembo, men det er
ligesom ikke nok for mig/dig
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 22:31

> Vi har skide gode erfaringer med Palinga.
>
> Men ellers kan jeg kun finde:
> http://www.stoptech.com/
> og det er ligesom lidt langt væk men de ligner Brembo, men det er
> ligesom ikke nok for mig/dig

Det vil sige at hvis jeg kan få skiverne + Feredo klodser for under 2.000
kroner burde jeg ikke være urolig?

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-04 15:57

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> wrote in message

> "Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Det vil sige at hvis jeg kan få skiverne + Feredo klodser for under 2.000
> kroner burde jeg ikke være urolig?

Det har jeg aldrig sagt eller skrevet.
Et glas vand ligner også et glas terpentin, men jeg vil være forsigtig med
hvad hvilket glas jeg drikker af

Så: Du får forhåbentlig tilbagemelding om Pilinga bremseskiver,
Kopier er let at lave:
For nogle år siden, var der problemer med Giring bremser på fly: de var
fremstillet i østen selv emballagen var kopieret.
Kosan Gas har været ude for det samme med deres reduktionsventiler til
gasflasker
--
Møller

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-04-04 17:06

On Thu, 22 Apr 2004 16:56:49 +0200, "Møller" <eam_at_privat_dot_dk>
wrote:

>Så: Du får forhåbentlig tilbagemelding om Pilinga bremseskiver,

Det var Pilenga bremser, han eftersøgte

Følgende er en slægtning til P:
www.stoptech.com/press_releases/auberlen_wins_sebring.htm
StopTech LLC, located in Torrance, California, manufactures high
performance brake systems and components for production and
production-based racecars. StopTech AeroRotors are manufactured by
Pilenga Spa. StopTech is the leader in Balanced Brake SystemsTM for
production cars and has two patents in basic brake technology and two
others pending. StopTech has a worldwide network of resellers

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-04 20:56

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Det var Pilenga bremser, han eftersøgte

Han søgte ikke Pilenga, han søgte erfaringer med dem;; -(
Og så henviser du til det link jeg har sendt.
Du sover vist, er du sikker på at det var AX'en der kørte nærkeligt, og ikke
dig der så forkert

Nu må du lige læse hvad manden skrev:

> [...]

>eftersigende blive lavet på samme fabrik som fremstiller Bremboskiver....

>Nogen der har erfaringer med dette mærke?

Mit svar:

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-04-04 21:04

On Thu, 22 Apr 2004 21:55:49 +0200, "Møller" <eam_at_privat_dot_dk>
wrote:

>Han søgte ikke Pilenga, han søgte erfaringer med dem;; -(

Du læser (og tolker) som fanden læser biblen :)

>Du sover vist, er du sikker på at det var AX'en der kørte nærkeligt, og ikke
>dig der så forkert

Nope - det er jeg ikke helt kommet over endnu.

> men de ligner Brembo, men det er ligesom ikke nok for mig/dig

Brembo er fin nok for mig, jo...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 10:44

> Du læser (og tolker) som fanden læser biblen :)

> Brembo er fin nok for mig, jo...

Nu er det igen sq dig der ikke fatter en skid, ja undskyld jeg siger det,
men du klipper i indlæg, så meningen bliver vendt på hovedet:

Du, Mogens, skriver: "Det var Pilenga bremser, han eftersøgte "

Nej og atter nej, der var erfaringer med dem !

Brembo vil jeg til enhver tid anvende, men at Pilengo ligner dem er ikke nok
til at jeg kan anbefale Pilenga:
Er det til at forstå selv for dig

Læs Piet Hein, i stedet for at få mavesår eller tag Dilbert.
Men det er måske for meget forlangt.

"Den der tager spøg for spøg Og alvor kun alvorligt hanhar faktisk fattet
begge dele lige dårligt.". Piet Hein
Og så er der:
Folk uden humoristisk sans burde være berettiget til invalidepension.
Men det bliver nok dyrt for jyderne, for de skal jo jo næstem betale til
alle Københavnere.

Møller

End of storry from here and now.
thread end.