Escort fra 95 - hvordan åbnes bagklap, når~
Fra : Sven

Dato : 20-04-04 21:54

Hej.
Låsen er rustet fast, og nu er kablet knækket til at åbne bagklappen på en
Escort 1,8 CLX fra '95.
Nogen ideer til, hvordan jeg nemmest får åbnet bagklappen, uden at ødelægge
alt for meget?

Sven

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-04-04 22:20

Hej!

Sven wrote:

> [...]
> Escort 1,8 CLX fra '95.
> Nogen ideer til, hvordan jeg nemmest får åbnet bagklappen, uden at ødelægge

Kan du ikke krybe ind i bagagerummet (fra bagsædet) og trække der hvor
remote-udløseren normalt trækker?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Sven

Dato : 21-04-04 05:27

> Kan du ikke krybe ind i bagagerummet (fra bagsædet) og trække der hvor
> remote-udløseren normalt trækker?

Du mener, tage ryglænet fra bagsædet ud, og så krybe ind den vej? Jo, det
tror jeg faktisk godt kan lade sig gøre, afhængig af, hvor meget "bil" der
er bag ryglænet. Ellers må sønnen lige smutte derind

Sven

Fra : Brian A.

Dato : 21-04-04 09:17

"Sven" <chanelle4_nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du mener, tage ryglænet fra bagsædet ud, og så krybe ind den vej? Jo, det
> tror jeg faktisk godt kan lade sig gøre, afhængig af, hvor meget "bil" der
> er bag ryglænet. Ellers må sønnen lige smutte derind

Spørgsmålet er så om du kan lægge sæderne ned inde fra kabinen - i en Mondeo
(den med"lang" bagende), samme årgang, skal man nemlig ud i bagagerummet for
at hive i udløseren til sæderne...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-04-04 10:04

Hej!

"Brian A." wrote:

> Spørgsmålet er så om du kan lægge sæderne ned inde fra kabinen - i en Mondeo
> (den med"lang" bagende), samme årgang, skal man nemlig ud i bagagerummet for
> at hive i udløseren til sæderne...

_Så_ dårligt er Escort dog ikke udtænkt På hatchbacken kan man ihvertfald
snildt åbne inde fra kabinen...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-04-04 15:03

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> wrote in message

> [...]
Mondeo
> (den med"lang" bagende), samme årgang, skal man nemlig ud i bagagerummet

Det er for at en tyv ikke kan stikke af den vej, hvis ham bliver opdaget

vh
Torben
Rover med sædeåbner i bagagerummet.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-04-04 16:24

Hej!

Torben Scheel wrote:

> Det er for at en tyv ikke kan stikke af den vej, hvis ham bliver opdaget

Jeps, tyve er kendte for at tage nærmeste omvej i nødstilfælde

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter Weis

Dato : 21-04-04 16:50

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeps, tyve er kendte for at tage nærmeste omvej i nødstilfælde

Ja, man skal kravle under hvor gærdet er højest!

mvh
Peter