Biler i Bella
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 20-04-04 08:20

I går var jeg ude i Bella centret og se på lidt køretøjer. savler stadig ved
tanken om nogle af dem

Men der var et bilmærke jeg savnede, hvorfor var der ingen Mercedeser ?????
Jo der var vist 2, men ingen stand fra Mercedes Benz.
Er der nogen der kan komme med en fornuftig forklaring på hvorfor ????

Mvh. Jesper

Fra : Henrik B.

Dato : 20-04-04 09:58

Jesper Sørensen wrote:
[...]

Der var heller inegn Seat'er....

M.h.t. Mercedes, så er det vel fordi de føler sig for fine, til det
kundeklientel der kommer dér. Jeg så nu ellers rigtigt mange
jakkesæt-beklædte herrer, der var MEGET interesseret i den nye Audi A6.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 10:48

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
> [...]
> :: Mercedeser ????? Jo der var vist 2, men ingen stand fra Mercedes
> :: Benz. Er der nogen der kan komme med en fornuftig forklaring på

Turde ikke ?
For mange fejl ved C-modellen

Min bekendt fravalgte MB (Daimler-Chrysler) og valgte en Jaguar, J-type,
R-udgave, men det er vel nærmest en BMW ?
--
Møller

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 20-04-04 19:06

Jesper Sørensen faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

> [...]
> ????? Jo der var vist 2, men ingen stand fra Mercedes Benz.
> Er der nogen der kan komme med en fornuftig forklaring på hvorfor ????

Hverken MB eller Seat var til stede.
MB efter sigende fordi der var uoverenstemmelser mellem den plads de kunne
få stillet til rådighed og så den plads arrangøren rent faktisk ville
stille til rådighed.
Seat eftersigende fordi de ikke kunne få plads ved siden af de øvrige
VAG-mærker.

Det første er noget jeg har hørt fra en bekendt - det sidste læste jeg i JP
Motor i søndags.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet