Benzinkrig slut ?
Fra : E. Jensen

Dato : 19-04-04 10:51

Er den slut ? Bor i østjylland. Selvfølgelig rart når en krig er forbi, men
liiige i dette tilfælde... :)

ps: Kan kun se 2 dg gamle indlæg

mvh E

Fra : Fly Christensen

Dato : 19-04-04 10:52

On Mon, 19 Apr 2004 11:50:48 +0200, "E. Jensen"
<FjernMigebbehoegjensenFjernMig@hotmail.com> wrote:

>Er den slut ? Bor i østjylland. Selvfølgelig rart når en krig er forbi, men
>liiige i dette tilfælde... :)

Aner det ikke. Har ikke rigtig kunnet bruge den til noget alligevel.

>ps: Kan kun se 2 dg gamle indlæg

Har du lige abonneret på gruppen? Sæt din news reader til at at minimum
1000 indlæg, når det er første du læser gruppen. Mindre end det og du
misser en del indlæg.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-04-04 10:56

"E. Jensen" <FjernMigebbehoegjensenFjernMig@hotmail.com> wrote in message
> Er den slut ? Bor i østjylland. Selvfølgelig rart når en krig er forbi,
men
> liiige i dette tilfælde... :)

Her på Als har den desværre været på vågeblus de sidste 3-4 uger, lige med
en enkelt billigdag i påsken - hvor min tank netop desværre var fuld
Jeg mener at have læst at den desværre er ved at være ovre.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-04-04 11:01

Andreas M. Hansen skrev:

> [...]
> lige med en enkelt billigdag i påsken - hvor min tank netop desværre
> var fuld Jeg mener at have læst at den desværre er ved at være

....7:13 på Dybbølsiden i mandags eller tirsdags - uheldigvis var jeg på
cykel ;-(
Hans

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 19-04-04 13:59

"E. Jensen" <FjernMigebbehoegjensenFjernMig@hotmail.com> wrote in message
> Er den slut ? Bor i østjylland. Selvfølgelig rart når en krig er forbi,
men
> liiige i dette tilfælde... :)

Ja, her i Herning ser det lidt slut ud, det billigste jeg har tanket i ca 2
uger er 7.38

Mvh
Jacob

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-04-04 06:51

Jacob Rungwald wrote:

> [...]
> message news:4083a0fb$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>

> Ja, her i Herning ser det lidt slut ud, det billigste jeg har tanket

Det er da også ca. 1,25 kroner under listepris.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 19-04-04 14:03

> Er den slut ? Bor i østjylland. Selvfølgelig rart når en krig er forbi,
men
> liiige i dette tilfælde... :)

Jep her i 8700 området er det slut.... desværre....

Mvh.
B. Madsen

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 19-04-04 14:45

"[8700] Brian Mark Madsen" <REMOVEbrianm@mobilixnet.dk> writes:

> men
>
> Jep her i 8700 området er det slut.... desværre....

Jeg tankede på fyn (Odense) til 8.07 i går eftermiddags (Jet var
billigst, andre tanke var det 8.51 og deromkring for 95 blyfri)

I århus området var det også omkring 8.10 i går aftes.

/Thomas - Der savner billig benzin

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Peter Weis

Dato : 19-04-04 16:35

"E. Jensen" <FjernMigebbehoegjensenFjernMig@hotmail.com> wrote:
> Er den slut ? Bor i østjylland. Selvfølgelig rart når en krig er forbi,
men
> liiige i dette tilfælde... :)

Vores lokale Statoil her i Allerød (Nordsjælland for de uindviede) har da
diesel til 5.53 på automaten i dag. 5.83 hvis man vil have lov til at betale
i butikken.

mvh
Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-04-04 17:47

Hej!

Peter Weis wrote:

> Vores lokale Statoil her i Allerød (Nordsjælland for de uindviede) har da
> diesel til 5.53 på automaten i dag. 5.83 hvis man vil have lov til at betale
> i butikken.

Og hvad med grøn 95? Bor i Birkerød, så det kunne jo være

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter Weis

Dato : 20-04-04 17:53

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

> Og hvad med grøn 95? Bor i Birkerød, så det kunne jo være

I morges var den 1.25 under listepris, men her til aften var den kun 10 øre
nede.

mvh
Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-04-04 18:22

Hej!

Peter Weis wrote:

> I morges var den 1.25 under listepris, men her til aften var den kun 10 øre
> nede.

Ok. Nu _har_ jeg også prøvet at tanke bensin til fornuftig pris (7.14 i Kbh S i
påsken) så det gør ikke så meget endda :) Men ellers har jeg ikke været i
nærheden af billigtanke når æsken trængte :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter Weis

Dato : 20-04-04 19:34

> [...]

> påsken) så det gør ikke så meget endda :) Men ellers har jeg ikke været i
> nærheden af billigtanke når æsken trængte :(

Nu husker jeg ikke hvad du kører i og hvor meget du skal tanke pr
opfyldning.
Men selv med en besparelse på 1kr/l, bliver det måske 40 - 50 kr man sparer
ialt. Og så er der grænser for hvor meget besvær man gider have, og hvor
langt man gider køre for at opnå besparelsen.
Hvis jeg alligevel kører forbi en tank med billig benz/diesel når jeg er
nede på 1/4 tank eller mindre, så kører jeg ind og tanker billigt. Ellers
tanker jeg når det er nødvendigt.

mvh
Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-04-04 20:15

Hej!

Peter Weis wrote:

> Nu husker jeg ikke hvad du kører i og hvor meget du skal tanke pr
> opfyldning.

Men det gør jeg :) Der skal ca. 55L i tanken på min Escort 1.6. Og den kører ca.
13km/l med mig bag rettet...

> Men selv med en besparelse på 1kr/l, bliver det måske 40 - 50 kr man sparer
> ialt. Og så er der grænser for hvor meget besvær man gider have, og hvor
> langt man gider køre for at opnå besparelsen.

Helt enig. Det er også noget af grunden til, at jeg ikke har fundet billig
bensin. Det var et rent tilfælde at jeg manglede benz og kørte forbi Jet ved
"musikerkvarteret" i Kbh S. Jeg havde næppe bare lige smuttet derud for at spare
40,-

> Hvis jeg alligevel kører forbi en tank med billig benz/diesel når jeg er
> nede på 1/4 tank eller mindre, så kører jeg ind og tanker billigt. Ellers
> tanker jeg når det er nødvendigt.

Me 2. Dog ville jeg nok toppe op hvis tanken var ½ fuld (eller tom).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 19-04-04 17:58

On Mon, 19 Apr 2004 17:35:26 +0200, "Peter Weis"

>Vores lokale Statoil her i Allerød (Nordsjælland for de uindviede) har da
>diesel til 5.53 på automaten i dag. 5.83 hvis man vil have lov til at betale
>i butikken.

Jep - lidt længere østpå er der også krig endnu. Mon ikke krigen
stadig fremgår af www.benzinpriser.dk ?

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Thomas

Dato : 19-04-04 17:21

"E. Jensen" <FjernMigebbehoegjensenFjernMig@hotmail.com> wrote in message
> Er den slut ? Bor i østjylland. Selvfølgelig rart når en krig er forbi,
> [...]

I Hinnerup og Randers er der stadig priskrig. Jeg tankede diesel til 5.08 i
weekenden i Randers. Idag er priserne på benzin sat 1 kr. ned i Hinnerup.

Jeg kommer en del omkring i landet i kraft af mit job, og jeg ser meget
sjældent bedre priser end Randers (f.eks. Jet på Århusvej) og Hinnerup.

Thomas

Fra : E. Jensen

Dato : 20-04-04 10:33

> [...]
>
> Jeg kommer en del omkring i landet i kraft af mit job, og jeg ser meget
> sjældent bedre priser end Randers (f.eks. Jet på Århusvej) og Hinnerup.

Mener nu at prisen hos Jet på Århusvej mandag var ml. kr. 7.50 og 8.00. Men
korrekt, den plejer at være lavere. Tankede okt 95 i Drastrup (østjylland)
til kr 7.50 mandag. Ellers tak for info

Fra : Ole N

Dato : 19-04-04 17:45

Jeg tankede '95 til 7.83 hos OK i Århus (VibyJ) her i eftermiddag. Men kun
20 liter da jeg ikke troede at det var slut endnu

Mvh OleN

Fra : Brian Albertsen

Dato : 19-04-04 18:53

> [...]
<4083a0fb$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

>Er den slut ? Bor i østjylland. Selvfølgelig rart når en krig er forbi, men

Her i Roskilde har jeg lige tanket diesel til de sædvanlige -180 øre
minus de 24 øre på standeren hos Statoil. 5.23 mener jeg prisen var
nede på.

Og sådan har det været længe

Fra : Pedersen

Dato : 19-04-04 22:30

Hej Brian.

Ja kan kun give dig ret i at roskilde er helt vild billig. Især når det
gælder Diesel. Har tanket lige siden priskrigen startede for over 1 år siden
til ca. - 180 øre.

Kører 50.000 km om året / 18 x 1,8 kr. = 5000 kr. sparet om året.

Tim