Bora stationscar ?
Fra : Allan Møller

Dato : 17-04-04 21:59

Mig bekendt er en Bora en Golf som er forlænget ?
Mig bekendt ville en Bora stationscar være en Golf Staitionscar ?

Denne her sælges som en Bora Variant !
http://makeashorterlink.com/?C69C25D08

En fejl ikke ?

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 22:07

> Bora Stationcar - en fejl ikke ?

Nej - den blev blot ikke solgt i DK.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 17-04-04 22:11

> En fejl ikke ?

Nej - du kan bl.a. se det på fronten af bilen, som har den samme front som
en alm. Bora. Som Jan skriver, kan Bora stc. blot ikke købes i Danmark.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Landberg

Dato : 17-04-04 22:56

> Nej - du kan bl.a. se det på fronten af bilen, som har den samme front som
> en alm. Bora. Som Jan skriver, kan Bora stc. blot ikke købes i Danmark.

Og dog. Den ahr ikke været solgt fra ny i Danmark, men her står en brugt:
http://www.kautok.dk/pick1-ny.asp?id=288161

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 06:50

> Mig bekendt er en Bora en Golf som er forlænget ?
> Mig bekendt ville en Bora stationscar være en Golf Staitionscar ?

> [...]

Næh, den blev blot ikke importeret til Danmark, fordi den ville blive noget
dyrer end Golf variant.

De var generelt bedre udstyret end Golfen, og havde flere motorvarianter på
programmet en Golf variant
Bora'en kunne bl.a fåes med V6 motor.

De er nu begyndt at dukke op i Danmark som import biler, der står bl.a en
ved Sølvsten i Viborg og ved Kinnerup Autokommision har der nu i et stykke
tid stået en TDI 4Motion.

Så det er ikke en fejl.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-04-04 07:22

On Sun, 18 Apr 2004 07:49:49 +0200, "Claus Petersen"
<claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote:

>De var generelt bedre udstyret end Golfen, og havde flere motorvarianter på
>programmet en Golf variant

Da de lige startede salget i Tyskalnd bestod "det noget mere udstyr" i
en ændret front, bedre interiør samt stof i ladrummet...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 18-04-04 08:22

> Da de lige startede salget i Tyskalnd bestod "det noget mere udstyr" i
> en ændret front, bedre interiør samt stof i ladrummet...

Jep - det er blot en "luksus Golf". Sådan blev den oprindeligt markedsført,
men efterhånden kan man få alt udstyret i en Golf, så det er vel et
spørgsmål om modellen overlever længe som St.C.

MVH Klaus

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-04-04 08:38

On Sun, 18 Apr 2004 09:22:04 +0200, "Klaus Rejkjær"
<rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>Jep - det er blot en "luksus Golf".

Autobild gjorde det til endnu mindre og mente ikke at modellen var
berettiget. Det var dét, jeg prøvede at give udtryk for.

Hér følger en sammenligning mellem de 2 - Bora'en koster over det
dobbelte, fordi testen er en basis Golf mod en større Bora, begge som
Variant (st. car) samt med dieselmotor:
www.autoscout24.at/content/aut/magazin/am/vw_bora_1.asp

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 10:40

> Autobild gjorde det til endnu mindre og mente ikke at modellen var
> berettiget. Det var dét, jeg prøvede at give udtryk for.

Eller omvendt, jeg synes faktisk at de skulle have kvalt Golfen fra fødslen.
Bora forenden passer bedre stationcar'en en Golf forenden.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Snusken

Dato : 18-04-04 12:55

Hvorom alting er så bunden på A3, Golf, Bora, Beetle (new !) Toledo og
Octavia (forhåbentlig alle nævnt) den samme, blot er overdelene hentet
fra forskellige hylder.
dvs akselafstand og dermed plads i kabinen må man "leve med" og kan ud
fra det vælge model efter behov for motor og bagagerumsplads..

mvh Eric