Historie
Fra : Fly Christensen

Dato : 17-04-04 20:54

Jeg faldt lige over lagu50h21sjfu983j2aqcp70snjqs0498u@4ax.com i
arkiverne. Det får mig til at tænke på en lille historie.

Jeg kommer kørende i den dengang nye, nu afløste, BMW 730 ad A26 fra
Nykøbing M. til Skive.

Ved den første rundkørsel kommer jeg til at holde bagved en bil med 3
unge fyre i. De kigger noget på den her fine bil bag dem, og spørger ved
hjælp af tegn og fakter om bilen nu også kan noget. Da jeg jo ikke vil
skuffe dem, bliver plørekassen sat til "S".
Ude af rundkørselen giver de gas, men jeg trækker stille og roligt forbi
dem, alt i mens passagerne hopper og danser for at få føren til at køre
hurtigere - det lykkes bare ikke.
Før vi når den næste rundkørsel, er jeg for længst trukket forbi, og de
holder nu bagved. Alle tre sidder oppe i forruden og nikker
anerkendende. VI havde alle fire en god biloplevelse den dag.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-04-04 08:57

On Sat, 17 Apr 2004 21:54:11 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

> [...]
>holder nu bagved. Alle tre sidder oppe i forruden og nikker
>anerkendende. VI havde alle fire en god biloplevelse den dag.

Jep, der er stadig nogle, som ikke viser fingren, blot fordi man er
hurtigere. Husker en lille episode i Audi V8'eren (280 hk), hvor vi en
lørdag aften i en lysregulering kommer til at holde ved siden af en
Saxo VTS. Da der bliver grønt, letter Saxo for fuld musik, hvor jeg
blot følger lidt med for efter 5 sekunder at PASSERE. Ved næste
lyregulering var Saxo'ens passager HELT oppe at ringe med opadvendte
tommelfingre osv, da de ville "have mere" af slagsen. Dét fik de så,
omend stadig i rimelig behersket men overbevisende stil :)
(en 8-cylindret Audi har en fed udstødningslyd, hvis man ikke ved dét)

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@