Peugeot 405 er ved blive lidt slap bag i
Fra : Mr. Nobody

Dato : 16-04-04 22:46

Hej min Peugeot 405 er ved blive lidt slap bag i når der sider 2 personer på
bagsædet synker den meget ned i fjederen,er der noget jeg kan gøre ved det
andet end at skifte helle bagbroen?.

Hilsen jesper
Mr.Nobody
www.wanted-more.dk
www.wanted-more.dk/udlejning

Fra : Klaus G.

Dato : 16-04-04 23:38

> Hej min Peugeot 405 er ved blive lidt slap bag i når der sider 2 personer

> bagsædet synker den meget ned i fjederen,er der noget jeg kan gøre ved det
> andet end at skifte helle bagbroen?.

Hvis du er meget heldig, så kan du måske, kun måske få de originale fjedre
afmonteret. Men i de fleste tilfælde er de "groet" så godt fast, at det er
umuligt, og så skal du købe dig en ny bagbro. Jeg har selv en Peugeot405
Mi16 89', og jeg har samme problem...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 17-04-04 11:54

> [...]
> umuligt, og så skal du købe dig en ny bagbro. Jeg har selv en Peugeot405

Jeg har lige købt en omb. bagbro ved Bjerregrav autoophug, 2500 kr + moms,
og den er ikke så gal at skifte

Mvh Jesper

Fra : Klaus G.

Dato : 17-04-04 13:16

> Jeg har lige købt en omb. bagbro ved Bjerregrav autoophug, 2500 kr + moms,
> og den er ikke så gal at skifte

Har også hørt at det ikke skulle være så svært at skifte bagbroen. Så er man
vant til at skrue i bilen, så burde det ikke være et problem...

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 17-04-04 17:56

> Hej min Peugeot 405 er ved blive lidt slap bag i når der sider 2 personer

> bagsædet synker den meget ned i fjederen,er der noget jeg kan gøre ved det
> andet end at skifte helle bagbroen?.

Der er ikke fjedre i sådan en fætter - den har en bagbro med
torrisionsstænger....

Nej - du ville ikke selv kunne stramme den op i torrisionsstængerne. Hvis du
vil løse problemet er en renoveret bagbro nok på tale. Der er også monteret
smørrenipler til bøsningerne. Jeg vil advare om at en renoveret bagbro godt
kan være dårlig. Jeg skiftede min bagbro og oplevede at bilen blev meget
hård i bag. Jeg havde dog ikke noget imod det, da jeg er en ung mand der
godt kan li' en lidt fastere undervogn - men komforten forsvandt.

Mvh.
B. Madsen

Fra : Leo

Dato : 17-04-04 18:44

"[8700] Brian Mark Madsen" <REMOVEbrianm@mobilixnet.dk> skrev i en
meddelelse news:40816190$0$283$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> hård i bag. Jeg havde dog ikke noget imod det, da jeg er en ung mand der
> godt kan li' en lidt fastere undervogn - men komforten forsvandt.

Kik eventuelt her http://www.autohallen.dk/default.asp?p1=16&p3=9 der kan
du få en renoveret bagbro + evt montering hvis det ikke er noget du selv vil
rode med.
Leo

Fra : Mr. Nobody

Dato : 18-04-04 17:00

Hej alle samme i skal have mange tak for jeres råd/svar nu må jeg så bare i
gang med at løse opgaven

"