Hvor kan Hammerite købes?
Fra : JC

Dato : 16-04-04 14:02

Jeg skal bruge noget Hammerite maling til mine bremsekalibre, men hvor kan man
købe det henne? Byggemarkeder? Bilbutikker?

Mvh.
Jens Chr.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:213.173.228.106)

Fra : Brian A.

Dato : 16-04-04 15:27

"JC" <jcb@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge noget Hammerite maling til mine bremsekalibre, men hvor kan
man
> købe det henne? Byggemarkeder? Bilbutikker?

Bauhaus, både på spray og i bøtte. Mener prisen er 79,- pr stk spray...

Fra : Kim Kristensen

Dato : 16-04-04 16:03

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> skrev i en meddelelse
> "JC" <jcb@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> man
>
> Bauhaus, både på spray og i bøtte. Mener prisen er 79,- pr stk spray...

Og jeg købte hos Silvan, så med de to muligheder kan der ikke være langt til
en forhandler.

Med venlig hilsen Kim