Ang. bilsyn
Fra : Michael Werge

Dato : 16-04-04 07:37

Hejsa

Hvorfor er SB begyndt at registrere, hvor mange km bilen har gået?

VH Michael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-04-04 08:10

Michael Werge wrote:
> Hejsa
>
> Hvorfor er SB begyndt at registrere, hvor mange km bilen har gået?

Tja..

Måske ifm at man kan få penge tilbage i reg. afgift ved export.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Michael Werge

Dato : 16-04-04 09:37

Det drejer sig om en 18 år gammel bil, så er kilometertallet i den
forbindelse da vist underordnet.

VH Michael

meddelelse news:c5o0t3$91k$1@sunsite.dk...

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-04-04 17:37

On Fri, 16 Apr 2004 10:37:02 +0200, "Michael Werge"
<michaelwergeFJERNES@mail.dk> wrote:

>Det drejer sig om en 18 år gammel bil, så er kilometertallet i den
>forbindelse da vist underordnet.

Nej, nej - ALT spiller ind for d'herrer T&S, når det handler om penge
(import og eksport). Det er til at brække sig over deres
utilstrækkeligheder i bilmæssig sammenhæng -> jep, jeg er totalt pis
off pt. !

/Mogens

Fra : Ole Axelsen

Dato : 16-04-04 08:20

"Michael Werge" <michaelwergeFJERNES@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvorfor er SB begyndt at registrere, hvor mange km bilen har gået?

Det har de da vist altid gjort. Eller i hvert fald gennem de over 25 år jeg
har kørt biler til syn har de da altid noteret kilometertælleren.

--
Hilsen, Ole Axelsen (5771)

Der er fejl i min mail-adresse.

Fra : Claus Christensen

Dato : 16-04-04 08:26

> Det har de da vist altid gjort. Eller i hvert fald gennem de over 25 år
jeg
> har kørt biler til syn har de da altid noteret kilometertælleren.

Ja, det er det første de spørger om når man er kørt ind i hallen... Har ikke
prøvet hvor de ikke gøre det...

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 16-04-04 08:36

>Har ikke
> prøvet hvor de ikke gøre det...

Det har jeg skam prøvet i Odense, sidste gang jeg var til syn spurgte de
ikke, og da jeg har fået nyt speedometer med kasse og alt så mangler der
42.000 km på klokken.

Og det står ikke noteret, og han undrede sig ikke over at mit km tal var
faldet 6-8.000 km.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Fam. Olsen

Dato : 16-04-04 17:32

"Michael Werge" <michaelwergeFJERNES@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvorfor er SB begyndt at registrere, hvor mange km bilen har gået?
>
> VH Michael

Jeg kunne forestille mig at det måske var fordi at de så kan se hvor langt
den har kørt inden den evt. stiller til omsyn. Om det så er eneste årsag
skal jeg ikke udtale mig om.

MVH Niels
Alfa forever