Endnu en "928´er" fra Porsche...?
Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 16:21

Hej igen

(Vi må lige få sat noget fut i den her gruppe igen - er I alle ude i
påske-solen..?)

Rygtet går, at Porsche om få år er på banen med endnu en model, der har
V8-motor foran og plads til fire mand. Man husker jo 928, som i S4-version
var genstand for en del af min ungdoms hede drømme.

Porsche har jo haft stor succes med at sikre sin selvstændighed ved positive
økonomsske resultater som følge af Boxter og Cayenne. Nu skal der igen
eksperimenteres, ser det ud til...:

http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=11496

Hmm.....

--
/Jan W Nielsen

Fra : EjS

Dato : 15-04-04 18:21

> Porsche har jo haft stor succes med at sikre sin selvstændighed ved
positive
> økonomsske resultater som følge af Boxter og Cayenne. Nu skal der igen
> eksperimenteres, ser det ud til...:

Pt. testes Cayenne med V8 diesel.

JEP - det var diesel der stod ...

MVH EjS

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-04-04 07:24

Jan W. Nielsen wrote:
> [...]
> økonomsske resultater som følge af Boxter og Cayenne. Nu skal der igen

Motoren i front, baghjulstræk og selvmordsdøre, det skal nok lokke
husarerne ud af træværket.

--
Roberto Saldo