fjernbetjent centrallås
Fra : Thomas Johansen

Dato : 15-04-04 14:07

Hejsa

Jeg vil have bygget fjerbetjent central lås i min bil. Jeg har allerede
centrallås, men det er ikke fjernbetjent.

Er der nogen der kender et godt mærke ? (Behøver ikke være originalt)

Nogen der ved hvad et originalt koster til en Nissan Almera N15 ?

Thomas

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-04-04 20:00

Thomas Johansen wrote:
> Er der nogen der kender et godt mærke ? (Behøver ikke være originalt)

Ja, Vision.
http://www.cf-offroad.dk/alarm/centrallaas.htm
Find "Vision VAE 317-490".

Pris 595 kr.

Alternativt kan du sætte en alarm i....
http://www.cf-offroad.dk/alarm/vision_vae_318-2600.htm

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-04-04 07:27

Morten Fruergaard wrote:

> Ja, Vision.
> http://www.cf-offroad.dk/alarm/centrallaas.htm
> Find "Vision VAE 317-490".
>
> Pris 595 kr.

Hvordan mod den er kodet?

> Alternativt kan du sætte en alarm i....
> http://www.cf-offroad.dk/alarm/vision_vae_318-2600.htm

Ja men så skal der jo monteres maaange flere ledninger.

--
Roberto Saldo

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-04-04 07:48

Roberto Saldo wrote:
> Hvordan mod den er kodet?

Hvad tænker du på?

> Ja men så skal der jo monteres maaange flere ledninger.

Jo, men hvis man også gerne vil have en alarm er prisen jo ikke meget
mere...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-04-04 08:00

Morten Fruergaard wrote:
> [...]

Det skulle have stået 'mon' istedet for 'mod'.

> Hvad tænker du på?

Det skulle gerne være svært at få den åbnet med mindre man er den
rette ejer :)

> Jo, men hvis man også gerne vil have en alarm er prisen jo ikke meget
> mere...

Nej, jeg har selv samme overvejelser i tankerne og nu er vejret jo
snart til at rode med den slags, så skal sagen hives frem igen.

--
Roberto Saldo