Nissan Primera
Fra : jan nissen

Dato : 15-04-04 10:40

Hej
Hvor sidder pollenfilteret på en Nissan Primera P10 fra 1996 og
hvordan kommer jeg ind og skifter det.
bilen er uden aircondition.

Mvh Jan

Fra : Max

Dato : 15-04-04 10:57

> Hej
> Hvor sidder pollenfilteret på en Nissan Primera P10 fra 1996 og
> hvordan kommer jeg ind og skifter det.
> bilen er uden aircondition.

Har den overhovedet pollenfilter? Hvis den har står det nok også i
brugermanualen =

/Max

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 15-04-04 23:24

"jan nissen" <nissen@home2.gvdnet.invalid> wrote in message
> Hej
> Hvor sidder pollenfilteret på en Nissan Primera P10 fra 1996 og
> hvordan kommer jeg ind og skifter det.
> bilen er uden aircondition.

På en P11 sidder det oppe over handskerummet, og der skal man have
handskerummet ud for at komme til, men om det er det samme i en P10 ved jeg
ikke ?

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut

Fra : jan nissen

Dato : 16-04-04 13:33

On Fri, 16 Apr 2004 00:24:13 +0200, Allan Jørgensen
<allan.c.jorgensenFJERNDYRET@KATget2net.dk> wrote:

>På en P11 sidder det oppe over handskerummet, og der skal man have
>handskerummet ud for at komme til, men om det er det samme i en P10 ved jeg
>ikke ?

Jeg har haft handskerummet ude, men der var ikke noget der så ud til
at passe til det filter jeg har købt.

Tak for svarene, jeg må prøve mig lidt frem.

Venlig hilsen
Jan Nissen
Mvh Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 16-04-04 20:12

> Jeg har haft handskerummet ude, men der var ikke noget der så ud til
> at passe til det filter jeg har købt.

øv og jeg har kigget i min haynes men den gælder kun for P11

> Tak for svarene, jeg må prøve mig lidt frem.

Selvtak en anden mulighed er lige at smutte ind i forummet på
www.nissanklubben.dk og lige spørge der, for der er sikkert en ejer af en
P10 der kan svare på det

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut

Fra : alexbo

Dato : 16-04-04 20:18

"jan nissen" skrev

> Hvor sidder pollenfilteret på en Nissan Primera P10 fra 1996

Et gæt ville være ved luftindtaget, dvs i motorrummet lige under forruden.

mvh
Alex Christensen