eftermonteret centrallås i mazda 626
Fra : Jan Holm

Dato : 14-04-04 21:15

Hej

Så fik jeg købt bil, det blev så hverken carina eller accord men
en Mazda 626 1,8 lx - 9/93 - 197 kkm 34800 kr. 7 andre i telefonen
samt en der stod med kulepennen klar og ville skrive uden at have
prøvet ell checket. Havde den med hos min mekker og han fandt ikke
noget graverende, skulle han heller ikke gerne da den er nysynet.
Der er noget kosmetisk rust 4-5 steder men ikke noget er betyder
det store, jeg er en glad mand idag.

Det er en lx og derfor uden centrallås som jeg virkelig gerne ville have
monteret. Er der nogle her der ved om kablerne er trukket. Håber at
finde et originalt sæt hos en hugger.

Mvh
Jan Holm

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 06:46

> Det er en lx og derfor uden centrallås som jeg virkelig gerne ville have
> monteret. Er der nogle her der ved om kablerne er trukket. Håber at
> finde et originalt sæt hos en hugger.

Jeg ville bare købe et billig sæt hos Thansen incl. fjernbetjening. Mener
kun de koster en 400 Kr. Virker OK har selv haft 2 sæt gennem tiderne.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK