Solskærm/gardin
Fra : Tobias Nielsen

Dato : 14-04-04 20:10

Hej NG

Hvor kan man købe en ordentlig solskærm/gardin så ungerne ikke får
solen i hovedet?

Jeg gider ikke køre rundt med Peter Plys, Anders And eller Fedtmule,
så det skal være neutralt sort - desuden skinner solen også igennem
alle de billige...

Jeg har kigget hos min Ford forhandler, Bilka, Kvickly, Silvan, T
Hansen, Bildillen osv.... men ingen steder har de noget kvalitet - kan
det virkelig passe?

Tobias

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-04 20:14

"Tobias" skrev

> Hej NG
>
> Hvor kan man købe en ordentlig solskærm/gardin så ungerne ikke får
> solen i hovedet?

Har du overvejet at få toningsfilm på de bagerste sideruder + bagruden ???
Det kan da holde de værste solstråler ude.. Og så pynter det da osse lidt på
potten

VenHils
Peter (Der selv overvejer at tone de bagerste ruder på Méganen... Når jeg
får fundet de rette alubasser og får vognen gjort sommerfrisk)

Fra : Eivind

Dato : 15-04-04 08:21

Synes ikke det pynter - ser sådan lidt mafia agtigt ud - men hver mand sin
smag.
Det er slf en god løsning - da gardiner osv nemt falder ned - en anden
løsning er slf
Aircondition.... så kan man ha både sol og et behageligt indeklima

Eivind

Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-04-04 08:27

Eivind wrote:
> [...]
> løsning er slf
> Aircondition.... så kan man ha både sol og et behageligt indeklima

Behageligt indeklima er ikke det første jeg tænker på når folk siger
A/C. Måske køligt indeklima, men det er tørt og føles som dåseluft!

--
Roberto Saldo (lidt nede)