Hvad er VTS?
Fra : Morten Kirsbo

Dato : 14-04-04 19:49

Hey,

Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?

mvh Morten

Fra : Brian Sørup

Dato : 14-04-04 19:55

"Morten Kirsbo" <kirsbo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hey,
>
> Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?

*V*irksom *T*ænd*S*ats ?

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Fly Christensen

Dato : 14-04-04 19:59

On 14 Apr 2004 11:49:04 -0700, kirsbo@hotmail.com (Morten Kirsbo) wrote:

>Hey,
>
>Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?

VTS
Vereinigte Theaterschaffende der Schweiz

VTS
Bollwerk 35
3011 Bern
Büro: 031 312 80 08
Fax: 031 312 80 49
email:vts@theaterschaffende.ch
Büroöffnungszeiten:
Montag und Mittwoch 9h00-12h30 und 14h00-17h00
Dienstag 9h00-12h00
Das Telefon ist von Montag bis Freitag zu Bürozeiten bedient

SCNR!

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Landberg

Dato : 14-04-04 20:02

> Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?

Når man siger VTS lyder det let som "vitesse" som er fransk for fart. Derfor
hedder Citroëns GTi-biler VTS. Sådan en lyder sådan her når man hamrer den
af: http://www.landberg.dk/Køretur%20i%20VTS.mpg

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : EjS

Dato : 15-04-04 08:06

> [...]
Derfor
> hedder Citroëns GTi-biler VTS. Sådan en lyder sådan her når man hamrer den

Satan den lyder vild ...!

MVH EjS

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-04-04 20:03

wrote:

>Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?

Vitesse Trés Sport...
(Fart, meget sportslig)

/Mogens

Fra : Lars Knudsen

Dato : 14-04-04 20:05

Hejsa,

kirsbo@hotmail.com (Morten Kirsbo) wrote in

> Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?

Ved ikke hvad det står for, men det er Citroëns GTI betegnelse. De bruger
også VTR for de lidt mindre, med stadig "sportslige" typer.

Den er blot en modelbetegnelse. de har anvendt den til ihvertifælde Saxo og
Xsara bilerne. Selv kører jeg - lidt endnu - i en Xsara VTS, vældig dejlig
bil med 167 HK, omend ikke superpraktisk

** Lars

Fra : Morten Kirsbo

Dato : 15-04-04 13:49

> [...]
> Xsara bilerne. Selv kører jeg - lidt endnu - i en Xsara VTS, vældig dejlig
> bil med 167 HK, omend ikke superpraktisk

Det er netop en Xsara VTS jeg har forelsket mig i efter at have set en
rigtig flot model gentagne gange hos min søster i Kastrup på Amager.

Jeg troede VTS havde noget at gøre med en eller anden form for Citroen
specifik affjedring. Så vidt jeg har forstået har blandt andet Xantia
en specielt form for affjedring der skulle være helt unik. Var
interesseret i at høre om denne affjedring (eller hvad det nu er
også var på Xsara'en.

"Selv kører jeg - lidt endnu - i en Xsara VTS, "

er du da ved at sælge din Xsara? Har du eventuelt et link til nogle
billeder?

Hvordan er prisen på Citroen reservedele, og hvor meget kører sådan en
sag egentlig på literen? Det kan være jeg burde rykke disse spørgsmål
til en ny tråd...

I skal alle have tak for besvarelsen!

mvh Morten

Fra : Lars

Dato : 15-04-04 15:16

Hejsa,

> [...]
> en specielt form for affjedring der skulle være helt unik. Var
> interesseret i at høre om denne affjedring (eller hvad det nu er

Ah okay.. Nej, den har traditionel affjedring, der er justeret til den hårde
side, men som kører rigtig godt og hvor du kan sparke til de 167 heste uden
at bilen er ved at fløje af vejen.

> "Selv kører jeg - lidt endnu - i en Xsara VTS, "
> er du da ved at sælge din Xsara? Har du eventuelt et link til nogle
> billeder?

Nej, jeg er ved at flytte til Sverige. VTS'en i dag har jeg som firmabil -
så den skal bare retur til leasingselskabet. I Sverige er alting jo meget
sjovere når det angår biler, og det kan slet ikke betale sig at have
firmabil.

Men derudover er jeg rigtig godt tilfreds med VTS'en. Havde en frygtelig
masse bøvl med vand i bilen pga en skade jeg havde for noget tid siden (der
var en der kørte op bag i højre side af bilen), men motor og bilen som
helhed kører rigtig godt. Man skal kunne leve med at den er 3-dørs. Men
derudover har den alt i udstyr inklusive klimanlæg, sædevarme, regnsensor,
sportssæder, osv.

> Hvordan er prisen på Citroen reservedele,

Jeg kan ikke svare kvalificeret på det. Og slet ikke i forhold til hvad
andre tager. Men alt i alt tror jeg den er ret så gennemsnitlig hvis du får
den serviceret på et autoriseret værksted.

> og hvor meget kører sådan en sag egentlig på literen?

Jeg kører lige knap 12 km/L i øjeblikket (8.4 L per 100 km over de sidste
cirka 5.000 km ifølge kørecomputeren i den). Jeg kører primært lange stræk -
2 x 85 km per dag til og fra arbejde af Køge Bugt og Vestmotorvejen. Der har
været rimelig trafik den seneste ret lange periode med gennemsnitshastighed
omkring den nye hastighedsgrænse på motorvejen, med nedbremsninger ved
Greve.

Motoren får lov at arbejde, uden at jeg dog absolut SKAL køre med over 4.000
omdr hele tiden.. Den trækker pænt nede fra omkring 2.000-2.500 omdr.
0-100 er på omkring 8 sekunder.

** Lars

Fra : Lars

Dato : 15-04-04 15:21

Hej igen,

"Morten Kirsbo" <kirsbo@hotmail.com> wrote in message > Det er netop en

> Xsara VTS jeg har forelsket mig i efter at have set en
> rigtig flot model gentagne gange hos min søster i Kastrup på Amager.

Vær i øvrigt opmærksom på, at den kan være dyr at forsikre! Så hør dig
omkring inden du køber

** Lars

Fra : EjS

Dato : 15-04-04 18:31

> [...]
> en specielt form for affjedring der skulle være helt unik. Var
> interesseret i at høre om denne affjedring (eller hvad det nu er

Xsara har samme vognbund of affjedring som Peugeot 306. Bilen har med
langsgående svingarme på baghjulsophænget der er ophængt i gummibøsninger på
en måde der gør at bagakslen bliver passivt medstyrende i skarpe sving.

Sammen med torsion fjedre er det et meget enkelt og meget effektivt system -
og giver bilen forrygende køreegenskaber modsat det compound-aksel-lort der
åbenbart skal sidde i alle nye biler.

Efter 306 er afgået ved døden er det kun Xsara der har den affjedring -
alene et argument for at købe den fremfor den lede 307'er ;)

MVH EjS

Fra : Lars

Dato : 15-04-04 20:03

Hejsa,

"EjS" <ejsREMOVE@stofanet.dk> wrote in message

> Efter 306 er afgået ved døden er det kun Xsara der har den affjedring -
> alene et argument for at købe den fremfor den lede 307'er ;)

Og Xsara gør også snart - hen på efteråret så vidt jeg husker. VTS'en er
ikke længere på deres prisliste, den blev nok trods alt for dyr efter
pristigningerne.

Men dejlig bil - det er det!

** Lars

Fra : EjS

Dato : 15-04-04 21:11

> Og Xsara gør også snart - hen på efteråret så vidt jeg husker. VTS'en er
> ikke længere på deres prisliste, den blev nok trods alt for dyr efter
> pristigningerne.

Men C4'eren kommer forhåbentlig ikke med samme undervogn som 307?? Iøvrigt
et godt tidspunkt at købe Xsara. Stakket med udstyr - 6 airbags, EBA, ESP,
fartafhængig servo, regnsensor, fartpilot, læderrat, 6 højtalere og et godt
Clarion anlæg etc. som std. i prestige modellerne ...

> Men dejlig bil - det er det!

Og så er de ret billige brugte ...

MVH EjS

Fra : Lars

Dato : 16-04-04 07:31

Hejsa,

> Men C4'eren kommer forhåbentlig ikke med samme undervogn som 307??

Det ved jeg faktisk ikke.

> Og så er de ret billige brugte ...

Ja, endnu en fordel - og der kører altså en del af dem. Og det er ikke mit
indtryk at der skulle være det vilde i repeationer på dem udover hvad man
normalt kan forvente. Jeg ville dog nok netop af den grund ikke købe den som
ny - en VTS som min kostede cirka 250.000 fra ny da den blev købt i januar
2001. Den har nu kørt 108.000 kilometer - og bilpriser.dk siger salgspris på
114.200 ved salg til forhandler. Eller lige 10.000 mere hvis du køber en
anden brugt bil. Den er 1,25 kr per kilometer... Pyha! Man bliver helt svedt
ved tanken...

** Lars

Fra : EjS

Dato : 16-04-04 08:51

> [...]

> 114.200 ved salg til forhandler. Eller lige 10.000 mere hvis du køber en
> anden brugt bil. Den er 1,25 kr per kilometer... Pyha! Man bliver helt

Ja - du må se om ikke du kan finde den rette køber, evt. privat. Jeg mener
reservedels indexet på Citroen ikke ligger det store over Peugeot, dvs.
omkring 100. Altså gennemsnitspriser på alle dele.

Min far har iøvrigt en Xsara HDi stc. der er et år gammel og har 35000 km på
tælleren. Det er en bil man simpelt hen bliver gladere og gladere for at
køre i. Desværre er der gået en pære i midterkonsollen fordi de af en eller
anden grund altid er tændte. Derudover glider koblingen (den har bestemt
også mere end de std. 250 Nm) - bliver lidt spændende at se om der skal en
ny til når han skal forbi Citroen og have nye dæk og alu hjul idag.

Der har ikke været noget alvorligt med din Xsara (jeg skal selv have min
første bil inden for et halvt års tid og har bl.a. overvejet en VTS eller en
306 GTi til omkring 100k)...?

MVH EjS

Fra : Lars

Dato : 16-04-04 10:38

Hejsa,

> Ja - du må se om ikke du kan finde den rette køber, evt. privat.

Ah, det er nu intet problem da jeg har den som firmabil. Det er én af de
bekymringer man så betaler sig fra ved at lægge skat af 25% af bilens pris
om året og fraskrive sig retten til befordringsfradrag

> [...]

> tælleren. Det er en bil man simpelt hen bliver gladere og gladere for at
> køre i. Desværre er der gået en pære i midterkonsollen fordi de af en

Surt - og irriterende detalje, med garanti stort set umulig af skifte! I min
VTS er det faktisk kun tændt når lygtekontakten drejes til nærlys (dvs ikke
lys i instrumenter mm når den har kørelys tændt).

> [...]
> første bil inden for et halvt års tid og har bl.a. overvejet en VTS eller

Vær opmærksom på at de er hammer dyre at forsikre hvis du ikke har haft bil
før!

Nej, det har der faktisk ikke. Og er alt i alt rigtig glad for den. Jeg har
haft følgende fejl på den:

- Sædevarmen i førersædet gik, skiftet på garanti (85.000 km) uden
diskussion

- Der gik hul på læderet i rattet (70.000 km), skiftet på garanti efter
nogen diskussion, de mente at det var håndsved der var skyld i at læderet
var gået i stykker. Bemærkninger som at læder jo er hud og nok burde holde
til lidt fugt hjalp dog.

- Derudover havde jeg en skade fordi, der var en Saab 9000 med fører der
overså at trafikken stoppede på motorvejen, så han kørte op i højre bagerste
side af bilen. Ikke hårdt, men bagskærm og kofanger skulle skiftes. Samtidig
skete der så det, at han fik lavet hul ved baghjulet så der piskede vand ind
i bilen når man kørte på motorvej i regnvejr (!!!) - dette tog værkstedet 3
forsøg at finde, hvilket var stærkt irriterende! Det blev ved at påstå at
hullet nok var foran, og endte så med at finde hullet bagi som jeg hele
tiden havde foreslået.

Ellers kører den bare godt. 167 HK motoren er særdeles lækker, og
sammenlignet med den almindelige 2.0 Xsara på 138 HK opleves den meget bedre
i praksis. Samtidig syntes jeg den har en ganske rimelig benzinøkonomi.

** Lars

Fra : EjS

Dato : 16-04-04 10:58

> Ah, det er nu intet problem da jeg har den som firmabil. Det er én af de
> bekymringer man så betaler sig fra ved at lægge skat af 25% af bilens pris
> om året og fraskrive sig retten til befordringsfradrag

Ok - så har du jo ingen bekymringer :)

> [...]
ikke
> lys i instrumenter mm når den har kørelys tændt).

Ja - rigtig irriterende. Efter en lille revidering først i 2003 kom der ny
instrumentering og konstant lys i instrumentbordet.

> Vær opmærksom på at de er hammer dyre at forsikre hvis du ikke har haft
bil
> før!

Jep - det koster - og jeg betaler...

> [...]
> var gået i stykker. Bemærkninger som at læder jo er hud og nok burde holde

Ok - det var ikke videre bekymrende :)

> [...]
> forsøg at finde, hvilket var stærkt irriterende! Det blev ved at påstå at
> hullet nok var foran, og endte så med at finde hullet bagi som jeg hele

Godt at det blev lappet!

> [...]
bedre
> i praksis. Samtidig syntes jeg den har en ganske rimelig benzinøkonomi.

Ja - den må være lidt speciel... Jeg har også kigget lidt på den almindelige
2.0. Prøvede forleden en C5 med den motor. Rigtig fin bil / motor - men der
skal lidt mere power til for at det rigtig rykker... Vil tro den var lidt
langsommere end den gamles HDi.

MVH EjS

Fra : Lars

Dato : 16-04-04 11:11

Hejsa,

> Ja - rigtig irriterende. Efter en lille revidering først i 2003 kom der ny
> instrumentering og konstant lys i instrumentbordet.

Fjollet... Den "gamle" model Xsara (før den fik klare lygter) havde det
også, jeg kørte i en Xsara Weekend 2.0 Exclusive 1999 før VTS'en.

[Fejl i bilen]
> Ok - det var ikke videre bekymrende :)

Nope.

> Godt at det blev lappet!

Ja! Forestil dig hvor irriterende det er at skulle skrabe is af INDERSIDEN
af ruderne udover det der har lagt sig udenfor.

> [...]
der
> skal lidt mere power til for at det rigtig rykker...

Helt sikkert, nu er C5'eren også noget større og "morfar-agtig" end Xsara.
Jeg har været en tur i Tyskland i en C5 1.8 Stationcar, og der var eddermame
ikke meget skub i den når vi først havde læsset den op. Til gengæld var
affjedringen perfekt til formålet!

Sammen med motoren har VTS'en jo også anden undervogn, kraftigere bremser og
noget fastere styring end den almindelige Xsara. Det er alle pengene værd
hvis man kan undvære bagdørerne!

> Vil tro den var lidt langsommere end den gamles HDi.

Ja, nu flytter vi til Sverige. Så skal der prøves kræfter med diesel i en
bmw 530d - men den er nu nok ikke decideret langsom, og så i øvrigt lige den
kan bokstunes fra standard 184hk/390nm som den har i 2000-modellen til
221hk/450nm. Så skal den nu nok kunne komme frem...

** Lars

Fra : EjS

Dato : 18-04-04 14:33

> Fjollet... Den "gamle" model Xsara (før den fik klare lygter) havde det
> også, jeg kørte i en Xsara Weekend 2.0 Exclusive 1999 før VTS'en.

Fransk pis ;)

> Ja! Forestil dig hvor irriterende det er at skulle skrabe is af INDERSIDEN
> af ruderne udover det der har lagt sig udenfor.

Kender det godt. Jeg "pooler" ofte sammen med en kammerat med en læk i
kølesystemet (kabinevarmeren). Så er der sgu is på forruden - på begge
sider...

> [...]
eddermame
> ikke meget skub i den når vi først havde læsset den op. Til gengæld var

Ja - affjedringen er fin. Og jeg kunne iøvrigt sagtens mærke de ekstra kg i
forhold til Xsara HDi. Sammen med det svage moment og det hurtige skift fra
diesel til benz måtte jeg genstarte mange gange. Den skal jo have over 2000
o/min ved tilkobling. Prøver man det i en diesel ryger man om på bagsædet -
det er blot tomgang - ud med koblingen - jok på pedalen...

> [...]
og
> noget fastere styring end den almindelige Xsara. Det er alle pengene værd

Det kan jeg sagtens :)

> [...]
> kan bokstunes fra standard 184hk/390nm som den har i 2000-modellen til
> 221hk/450nm. Så skal den nu nok kunne komme frem...

Det tror jeg sgu ikke du fortryder. Prøvede som passager en tur i en 330 D
med 220 Hk. Fooooooorrrrk den rykker - og fuldstændig udramatisk fordi
motoren jo næsten ikke tager nogen omdrejninger... Held og lykke med den.

MVH EjS

Fra : Peter G C

Dato : 18-04-04 14:46

"EjS" <ejsREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
bagsædet -
> det er blot tomgang - ud med koblingen - jok på pedalen...

LOL - enig.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Lars

Dato : 18-04-04 16:52

Heysa,

"EjS" <ejsREMOVE@stofanet.dk> wrote in message

> Fransk pis ;)

Heheh.. Ja!

> Kender det godt. Jeg "pooler" ofte sammen med en kammerat med en læk i
> kølesystemet (kabinevarmeren).

Dejligt - vi havde så vores helt egen sø (dog uden fisk eller fuglevildt)
bag passagersædet. Slå lige den

> [...]
> med 220 Hk. Fooooooorrrrk den rykker - og fuldstændig udramatisk fordi
> motoren jo næsten ikke tager nogen omdrejninger... Held og lykke med den.

Det tror jeg heller ikke jeg fortryder... Glæder mig som en 5-årig dreng til
juleaften, sådan cirka. Håber snart vi får solgt hytten her, så vi kan
flytte - inden jeg driver konen til vanvid! *GG*

** Lars

Fra : Peter G C

Dato : 16-04-04 23:34

> [...]

> langsgående svingarme på baghjulsophænget der er ophængt i gummibøsninger

> en måde der gør at bagakslen bliver passivt medstyrende i skarpe sving.

Xantia har også PMB - om det er godt eller skidt skal jeg ikke kunne sige.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : EjS

Dato : 18-04-04 14:36

> Xantia har også PMB - om det er godt eller skidt skal jeg ikke kunne sige.

Jep. Og de første versioner (både 306 Xsara og Xantia) havde det i sådan en
grad at bilerne blev decideret lumske for alle andre end racerkører i de
skumle situationer.

Det blev hurtigt revideret så effekten blev mindre udtalt. Det kunne
virkelig mærkes da den gamle skiftede sin '96 306 med en '99 306... '96 var
en TD med en lav gearing, meget motorbremse og knivskarp styring - det var
sgu sjovt - men heldigvis prøvede jeg aldrig at lave en undvigemanøvre med
læs på bilen :)

MVH EjS

Fra : Peter G C

Dato : 14-04-04 20:26

"Morten Kirsbo" <kirsbo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hey,
>
> Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?

Det er en model eller udstyrsbetegnelse på biler fra Citroën.

I DK er det typisk højtydende modeller.

Så dog f.eks. en Xsara VTS HDI i Paris for nogle dage siden

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ginge

Dato : 15-04-04 11:56

"Morten Kirsbo" <kirsbo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hey,
>
> Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?
>
> mvh Morten

Vensyssel Trailer service

Per.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-04-04 12:00

Ginge wrote:
> "Morten Kirsbo" <kirsbo@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vensyssel Trailer service

Hvor mange vil du ha?

VTS    Vacuum Trip Switch
VTS    Vandenberg Tracking Station
VTS    Vehicular Technology Society (IEEE)
VTS    Verification Test Site
VTS    Vessel Tracking Service
VTS    Vessel Traffic System
VTS    Vibration Test Stand
VTS    Video Transmission System
VTS    Viewfinder Tracking System
VTS    Virginia Theological Seminary
VTS    Virtual Tape System/Server
VTS    Virtual Terminal Service
VTS    Virtual Trade Show
VTS    Visiting Technicians Services, Inc.
VTS    Voice Telecommunication(s) System
VTS    Voice Teleconferencing System
VTS    Voice Telephone System (FAA)
VTS    Vulcan Training System

--
Roberto Saldo (www.acronymfinder.com er din ven)

Fra : Landberg

Dato : 15-04-04 14:22

> Hvor mange vil du ha?

> [...]

Det er en sjov verden. Så snart en eller anden ved et uheld poster et
off-topic emne, så bliver han sablet ned i en sådan grad, at han nok er
mistet på usenet for evigt. Men hvis der er en der i en bilgruppe poster et
indlæg vedr. en modelbetegnelse på en bil, så skal der svares alt muligt
mærkeligt, der intet har med emnet at gøre.
Når indlægget postes i dk.fritid.bil er der vel en vis chance for at det er
en Citroën VTS manden tænker på og ikke 10.000 andre ting der også bærer
forkortelsen VTS?

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-04-04 15:38

"Landberg" <thomaslandberg(fjern)@hotmail.com> skrev :

>Når indlægget postes i dk.fritid.bil er der vel en vis chance for at det er
>en Citroën VTS manden tænker på og ikke 10.000 andre ting der også bærer
>forkortelsen VTS?

Tag da lige en slapper Landberg - manden spørger ikke specifikt efter
ting der har den betegnelse og *kun* har med biler at skaffe

citat :

Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?

Fra : Landberg

Dato : 15-04-04 16:44

> [...]
>
> citat :
>
> Hvad er VTS? Hvad står det for? Er det kun på Citroen biler?

Tag da selv en slapper. Hvis man spørger om hvad VTS betyder i en bilgruppe
hvor man bliver budt bananer hvis man så meget som overvejer at poste et
off-topic indlæg hvor man - ak og ve - prøver at sælge en bil, så er det nok
noget i forbindelse med en bil man mener. Der står også "er det kun på
Citroën biler?". Mon det så var for at få 100 bud på hvad VTS kunne stå for.
Egentligt er jeg ligeglad, men det er da pudsigt, at de samme folk som farer
i tastaturet når der kommer noget der lugter af off-topic her prøver hvad de
kan for at dreje tråden - off-topic.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-04-04 16:51

> [...]

>i tastaturet når der kommer noget der lugter af off-topic her prøver hvad de

Hvem fanden har pisset på din sukkermad til morgen ?

Du godeste mand ..........

Du har sgu da ellers været i gruppen så længe at du burde kende til
jargon'en

Fra : Landberg

Dato : 15-04-04 19:51

> Hvem fanden har pisset på din sukkermad til morgen ?
>
> Du godeste mand ..........

Spis nu ikke suppen varmere end jeg serverer den. Jeg skriver vel ingen
steder, at folk er idioter fordi de skriver som de gør? Jeg skriver stille
og roligt, at det er pudsigt som tingene ser ud fra forskellige synsvinkler.

> Du har sgu da ellers været i gruppen så længe at du burde kende til
> jargon'en

Ja, men ham der spurgte mener jeg ikke har været her alt for længe og det
kunne jo være, at han spurgte fordi et svar var relevant for han og ikke
fordi han ønskede al gruppens humor foldet ud i fuld kampkraft.

Så kan der vist ikke brygges mere på den...

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Peter G C

Dato : 18-04-04 14:12

"Landberg" <thomaslandberg(fjern)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> steder, at folk er idioter fordi de skriver som de gør? Jeg skriver stille
> og roligt, at det er pudsigt som tingene ser ud fra forskellige

Enig. Der kan næppe være tvivl om, at det var en citrobang, der blev spurgt
om.....

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-04-04 07:13

Landberg wrote:

> [...]
> i tastaturet når der kommer noget der lugter af off-topic her prøver hvad de

Jeg har da ikke forsøgt at købe gamle biler med plastic-slik for
nyligen så vidt jeg kommer i hu.

Du skal bare op med humøret.

--
Roberto Saldo (hey se solen skinner!)

Fra : Peter Weis

Dato : 15-04-04 17:47

"Landberg" <thomaslandberg(fjern)@hotmail.com> wrote:

> Det er en sjov verden. Så snart en eller anden ved et uheld poster et
> off-topic emne, så bliver han sablet ned i en sådan grad, at han nok er
> mistet på usenet for evigt.

Nu er dk.fritid.bil jo ikke hele verden.

Men jeg synes ikke at folk bliver sablet ned herinde for OT indlæg. Eneste
undtagelse er salgsannoncer. Nedsablingen er dog normalt så fjantet at den
næppe skræmmer andre end de mest selvhøjtidelige væk.

mvh
Peter